Site icon IAS

בוחרים בסיורים במגדל דוד מוזיאון ירושלים, ביום הבחירות המוניציפליות

הצריח במגדל דוד מוזיאון ירושלים. צילום חמוטל וכטל

מגדל דוד מוזיאון ירושלים החדש, השוכן באחד מהאתרים ההיסטוריים החשובים והמרתקים בישראל, מצודת מגדל דוד, מציע פעילות מיוחדת, ב- 27.2, הוא יום הבחירות המוניציפליות, לאחר הביקור בקלפי.

לראשונה, מגדל דוד מוזיאון ירושלים מזמין את הציבור הרחב לעלות לצריח המגדל, המינרט, שסגור בדרך כלל ולצפות בנוף יוצא הדופן הנשקף ממנו. בנוסף ביום הבחירות, סיורים תיאטרליים לכל המשפחה, סיור שקיעה על הגגות, סיורים מודרכים וביקור בגלריות החדשות של המוזיאון. הפעילות בתמיכת המועצה לשימור אתרים.

פירוט הפעילויות

עלייה לצריח: אפשרות ייחודית לעלות לצריח מגדל דוד, המינרט, שסגור בדרך-כלל לקהל וממנו נשקף נוף יוצא דופן אל העיר העתיקה והחדשה. ניתן לעלות לצריח לאורך כל שעות הפעילות בהרשמה בקופות המוזיאון. העליה לצריח בתוספת תשלום של 15 שקלים לכרטיס הכניסה למוזיאון.

יציאה לסיורים בשעות: 10:00, 11:00, 12:00. מסך הסיור: כשעתיים

שקיעה על הגגות: סיור שקיעה על חומות מצודת מגדל דוד בשעה היפה של היום, לעת שקיעה, צעידה על חומות המצודה וטיפוס על מגדליה לתצפיות מרהיבות על ירושלים, החדשה והעתיקה. הסיור כולל עלייה לצריח המפורסם של מגדל דוד, סמלה של ירושלים, הצצה לגלריות החדשות של המוזיאון ונשנושים משמחים (כשר).

הסיור בהרשמה מראש, מומלץ להצטייד בנעליים נוחות

סיורים מודרכים במוזיאון: מסע מרתק במגדל דוד מוזיאון ירושלים, לאורך 4,000 שנות היסטוריה.
בסיור נגלה איך התקדשות ירושלים ליהדות, לנצרות ולאסלאם השפיעה על התפתחותה ועיצובה של העיר לאורך הדורות. הסיור עובר בגלריות המרשימות של מגדל דוד מוזיאון ירושלים החדש, המשלבות פרטים ארכאולוגיים מקוריים לצד סרטים, מסכים אינטראקטיביים ומיצגי וידאו-ארט חדשניים. כולל עלייה לתצפית מגדל פצאל. הסיור מותאם למבוגרים או למשפחות עם ילדים, בהתאם לקבוצה.

רכישת כרטיס לסיור מאפשרת כניסה חינם למוזיאון.

תצוגת קבע: במוזיאון תצוגת קבע חדשה המונה 10 גלריות שמשלבות טכנולוגיה חדשנית, מיצגים אינטראקטיביים, ממצאים ארכאולוגיים וחפצים עתיקים.

כרטיס הכניסה למוזיאון כולל:

ביקור בתצוגת הקבע החדשה של המוזיאון, סיור מודרך במוזיאון, כניסה לחפיר, עלייה לתצפית מגדל פצאל – 360° על ירושלים, ושיטוט בחצר המצודה.

מחירי כניסה למוזיאון: מבוגר – 50 ₪ , סטודנט – 40 ₪, ילד, אזרח ותיק, חיל, נכה – 25 ₪

כניסה למוזיאון / סיור תיאטרלי לתושבים שפונו מביתם: ללא תשלום

שעות פעילות המוזיאון: א' – ד' 99:00 – 17:00, יום ה' 9:00 – 20:00. שישי שבת – סגור

לפירוט האירועים ביום הבחירות: לחצו כאן

Exit mobile version