Site icon IAS

אתר סקי שוויצרי זכה בתואר הטוב בעולם, לפי דירוג חדש

גולשים מאושרים באתר סקי שוויצרי. צילום freepik

אתר הסקי השוויצרי Arosa Lenzerheide הממוקם במזרח המדינה, זכה בתואר 'אתר הסקי הטוב בעולם' על פי אתר הנסיעות Omio, שפרסם דירוג חדש של אתרי סקי ברחבי העולם. האתר בדק למעלה מ-6000 אתרי סקי בהתבסס על 11 גורמים שונים כולל עלות כרטיס מבוגר, נוער וילד, דירוג לקוחות, אם יש גישה טובה לבית הספר לסקי ומספר האירועים באתר הנופש במהלך העונה.

על פי הסקר של Omio, לאתר Arosa Lenzerheide יש ממוצע ביקורות מרשים של 4.7 מתוך 5 כוכבים מלקוחות שבילו באתר. מחיר כרטיס יומי למבוגר הוא 89 אירו, לנוער 59 אירו ולילדים 29 אירו, לאחר שהמחירים ברחבי מדינות אירופה עלו בעונה שעברה.

Arosa Lenzerheide השיג ציון מרשים של 91.73 בסולם המדדים המותאם אישית של אתר ההזמנות, וגבר על Sölden באוסטריה, שקיבלה 91.68.

עבור גולשי סקי וסנובורד, יש 225 קילומטרים של מדרונות עם כיסוי שלג טוב ויש גם 43 מעליות, כך שלא תחכו בתורים ארוכים כדי לעלות למדרונות. אתר הנופש מקיים גם שבעה אירועים במהלך עונת הסקי כולל גביע העולם בסקי קרוס World Cup Arosa ו-Swiss Snow Walk and Run.

שדה התעופה של ציריך הוא המקום קרוב ביותר לטוס אליו כדי להגיע לאתר הסקי, אבל אפשר גם לשקול להגיע ברכבת מערים אחרות באירופה.

20 אתרי הסקי המובילים בעולם ממוקמים באירופה. זה אולי לא מפתיע שיעדים אירופיים שולטים בדירוג בשל המיקום הגיאוגרפי שלהם. הרי האלפים הם כבר מזמן יעד פופולרי עבור חובבי סקי, אך כעת מטיילים יכולים למצוא בקלות את אתרי הנופש הטובים ביותר על סמך יעד החופשה המועדף עליהם. חמישה אתרי נופש בשוויץ נמצאים בדירוג 20 המובילים, בעוד שאתרי נופש אוסטריים תופסים 12 מהמקומות. את שלושת המקומות האחרים תפסו אתרי נופש באיטליה ובצרפת.

Exit mobile version