Site icon IAS

אשת טורס: חג החנוכה לחופשה משפחתית

חג החנוכה הוא החופש הארוך האחרון של בתי הספר והגנים לפני חג הפסח, וישראלים רבים מבקשים לנצל את ההזדמנות לטיולים משפחתיים, אבל לא רק.

לדברי גלית זכאי, מנהלת השיווק של אשת טורס: "אף על פי שחודש דצמבר הוא החודש בו החורף מתחיל לתת את אותותיו, הישראלים מעדיפים על פי רוב לנצל את חג החנוכה לחופשה משפחתית, ומנצלים את ה'הזדמנות האחרונה' לנופש עד החגים הבאים, בארץ ובחו"ל. בשנים האחרונות אנחנו רואים שחנוכה הופך להיות חג שמבחינת ביקושים, עומד בקנה אחד עם פסח וסוכות, ואנו צופים שכך יהיה גם השנה. כבר עתה רואים ביקושים גבוהים בעיקר לטיולים מאורגנים במזרח, וטיולי קונספט כגון טיולי ספארי בטנזניה למשפחות.

באשר ליעדים המבוקשים בחו"ל, זכאי מציינת ש"חבילות הערים המסורתיות באירופה כגון ברצלונה ופראג ממשיכות להיות אהובות על מטיילים רבים, על אף הקור האירופאי בתקופה זו. אך מי שמחפש אופציה קרובה ומזג אוויר קצת יותר נעים, בוחר לנפוש במקומות כמו סיציליה ומלטה, אשר בניגוד לאיי יוון, פעילים במשך כל השנה ומזג האוויר ביעדים אלה דומה לאקלים הישראלי". זכאי מוסיפה ש"זוגות שאינם מוגבלים בחופשות של מערכת החינוך, בוחרים פעמים רבות דווקא לנסוע ליעדים רחוקים ואקזוטיים יותר, בהם מזג האוויר טרופי כל השנה, כדוגמת: טיולים מאורגנים למזרח (פיליפינים, סין, תאילנד), כאשר בשנים האחרונות יותר לקוחות מבקשים טיולים קצרים יותר, בין 8 ל-10 ימים ".

באשר לנופשים בארץ, לפי שגיא ארם, מנהל רכש בתיירות פנים באשת טורס,  לקראת החג רואים ביקושים גם לחופשה בארץ מפני שבחו"ל הטמפרטורות צונחות ומזג האוויר מתקרר בעוד שבישראל עדיין ניתן להנות מימי שמש וטמפ' סבירה. ארם מסביר: "השנה, כדאי לנצל את הימים הראשונים של החג (6-8.12) בכדי להנות ממחירים אטרקטיביים הנמוכים בכ-חצי המחיר משאר ימי החג, כאשר עדיין אין חופשה בבתי הספר. מתאריך 8.12 עד ה12.12 המחירים קופצים משמעותית בבתי המלון, עקב חופשת החג של מערכות החינוך. ארם מסביר כי: "אנו רואים עיקר הביקוש למשפחות באילת ובצפון הארץ בים המלח ובמרכז הארץ לזוגות."

 

Exit mobile version