Site icon IAS

ארקדיה טאוור תל אביב – ביזנס אנד פלז'ר

הפעם לשם שינוי ארזנו מזוודה קטנה ולא שמנו פעמינו לנמל התעופה בן גוריון וגם לא לנמל קרוזים בארץ, אלא לחופשה בתל אביב. נשמע מגוחך, אבל גם אחרוני הציניקנים יסכימו שתל אביב הפכה לעיר קוסמופוליטית מובילה, במיוחד למול הנוף היפהפה הנשקף מחלונות מלון ארקדיה טאוור תל אביב.

מלון בוטיק העסקים, ארקדיה טאוור, ממוקם בבניין מגדלור המיתולוגי, שבפינת אלנבי – בן יהודה, שכה מוכר לוותיקי וגם לצעירי ענף התיירות. מושבם של שגרירויות, חברות תעופה, סיטונאי תיירות והרבה קולגות, מה שסקרן אותי שבעתיים. המלון פולש על הקומות 14, 16 וחלק מקומה 9. מקומו בלב ליבה של תל אביב והנגישות הגבוהה לתחבורה ציבורית הוא אחד מיתרונותיו.

רשת מלונות ארקדיה, בבעלות האחים מאיר ועופר דעבול, מונה 6 מלונות: מלון ארקדיה טאוור וגולדן ביץ' תל אביב, מלון דבורה ת"א, ארקדיה במושבה ירושלים, ארקדיה אילת וארקדיה טבריה. לפני כשנה הוחלט למתג את ששת המלונות כרשת של בתי מלון 3-4 כוכבים "פלוס", הכוללת מרכז שיווק והזמנות ארצי.   

את גלעד וילונסקי, שמונה לפני כחודשיים לתפקיד מנכ"ל המלון, פגשנו בטרקלין העסקים הממוקם בקומה התשיעית. בתפקידו האחרון, שימש גלעד כמנהל הקבלה של שרתון תל אביב ולפני כן כמנהל הקבלה של המלון הלונדוני היוקרתי- הילטון מטרופול. "מלון ארקדיה טאוור תל אביב וארקדיה במושבה הם מוצרי הפרימיום של הרשת. המלון בתל אביב הוא חלק מקונספט הנהוג בחו"ל, של מלון הממוקם בבניין משרדים, מה שאתגר אותי להוביל את תפקיד המנכ"ל. הקונספט שלו תפס למרות שהוא הקדים את זמנו", אומר המנכ"ל הצעיר.

95% מאורחי המלון הם תיירים וברובם עסקיים, 5% ישראלים, בעיקר בסופי שבוע המגיעים למטרות פנאי. מעט מאוד משפחות והעיקר FIT ולא קבוצות. "גם אורחי המשרדים בבניין המגיעים לביקורים מחו"ל נהנים משרותי המלון הכוללים לינה וארוחות", מוסיף גלעד.

כתשובה לשאלתי בדבר לובי משותף המשמש את באי המשרדים ואת אורחי המלון מציין גלעד וילונסקי כי הלובי מעוצב יפה ודלפק הקבלה פועל 24 שעות ביממה, בהשוואה למלונות אחרים ברמה דומה, שבשלב מסוים מפסיקים את פעילותם עד ליום למחרת. " מה שיפה בעיני הוא ברגע שעולים לקומות המלון (14,16) שכחת כבר שאתה בבנין משרדים . זה נראה לחלוטין מלון עם מסדרון שטיח מהודר. קומה 9 בה ממוקם כיום טרקלין העסקים,  היחידה שהיא חצי מלון חצי משרדים ותהפוך בחודש מרס הקרוב לקומת מלון מלאה".

מסדרונות המלון מרשימים, שטיח מהודר וקירות מעוצבים בהדפסי אומנות עכשוויים מובילים ל-44 חדרים מרווחים וסוויטות יוקרתיות שהפתיעו אותנו בגודלם ובעיצובם. דלתות החדרים ומערכות הטאץ' לא משאירות ספק לגבי ההשקעה הכספית והעיצובית במלון. החדרים עוצבו והותאמו לדור אנשי העסקים המפונק המעוניין במיטב הטכנולוגיה לצד עיצוב נעים ומזמין, אינטרנט אלחוטי חינמי, מיטה נוחה וגדולה עם כריות מפנקות, מכונות אספרסו במיני סוויטות ובסוויטות, מסכי טלוויזיה חדישים, כספת המאפשרת הטענת המכשירים הניידים בעודם בפנים, מערכת ואקום חדשנית שחוסכת בזבוז מים בשירותים (דה ז'ה וו לשירותי מטוסים מבלי לטוס הפעם) בנוסף למערכות תומכות ירוקות אחרות המעודדות את איכות הסביבה. באמבטיה הגדולה תמצאו מגבות איכותיות ומוצרי טואלטיקה שלא מביישים מלונות יוקרתיים ופן גדול ליבוש שיער.  

חדר כושר בקומה ה-16, עומד לשירות האורחים בחינם, שיתוף פעולה עם רשת מכוני הכושר PURE המאפשר להתחיל או לסיים יום עסקים מוצלח. האורחים רשאים לקבוע אימונים אישיים עם מדריכי הרשת המוסמכים.

בקומה התשיעית ממוקם חדר אוכל נעים ומואר, שמבעד לחלונותיו משתקף נופה האורבני הייחודי של העיר תל אביב. ארוחת הבוקר עשירה וטובה, 8 סוגי גבינות הכוללים גם גבינות צאן לצד ירקות טריים, ביצים מקושקשות ושקשוקה, תפוחי אדמה, דגים מעושנים, דגנים פירות ואפילו טורטליני לאוהבי המאכלים החמים. בכל יום בשעה 17:00 מתקיים במקום מפגש שמח (Happy Hour) שתרם לשביעות רצוננו מהמלון, בו האורחים מוזמנים ליהנות מארוחה קלילה של כריכים, ירקות, גבינות צאן איכותיות ממחלבות ישראל לצד יינות ישראלים טובים. במקרה של עזיבה מוקדמת ניתן להזמין מראש קופסאות ארוחת בוקר. כשרות ? "אין לנו תעודת כשרות אבל כל המוצרים שלנו הם כשרים, הכל חלבי.  קיימת גם אפשרות להפנות את לקוחותינו למלון דבורה מהרשת, שהוא כשר  ויש בו גם בית כנסת וכולל – אברכים.

בהמשכו של חדר האוכל נפתח לאחרונה חדר ישיבות מרשים שבו שולחן רחב ויוקרתי, ציוד אודיו – ויז'ואל בטכנולוגיה חדשנית המתאים ל-10 אנשים. השירות בתשלום.

אם ביקשתם רגע שקט לגלישה באינטרנט, לסיכום פגישות העסקים או סתם לשבת על קפה וכיבוד קל שבאופק חופה וימה של תל אביב ויפו העתיקה, טרקלין עסקים חדש בקומה ה-14 פתוח לשירותכם בכל שעות היום.

שירותים נוספים שמציע המלון: סיורים מודרכים ללא תשלום עבור אורחי המלון בבוקר ימי שישי היוצא מלובי המלון אל משכנה של הכנסת הראשונה במגדל האופרה, קולנוע מוגרבי למי שכבר שכח ומסיים במפגש הרחובות אלנבי – רוטשילד. שירותי פקס/ צילום מסמכים בדלפק הקבלה בתשלום, שכירת אופניים בתחנות ייעודיות הממוקמות ליד המלון, חנייה בתשלום באזור המלון.

מה דעתך על הצמיחה של בתי מלון בוטיק בתל אביב ?

"אכן קיימת צמיחה של מלונות בוטיק בתל אביב שמופיעים כפטריות אחרי הגשם. יש נטייה כיום גם של בתי מלון גדולים בעולם כמו שרתון והילטון למעבר גם למלונות בוטיק מתוך הבנה שלא חייבים לשלם מחיר גבוה לחדר בבית מלון טוב. אנחנו דוגמא נהדרת "לתמורה לכסף"  (Value for money). אתה מקבל מאיתנו מחיר שלא מתקרב אפילו לבתי המלון האחרים ומקבל מוצר מצוין. מחיר ממוצע לחדר בין 120 ל-150 דולר (הסוויטה שביקרנו בה נמכרה במהלך שהותנו ב-800 ש"ח ללילה) שזה כולל ארוחת בוקר, טרקלין עסקים, Happy Hour, סיור מודרך, חדר כושר ועוד.

מה אתה חושב על Airbnb, עד כמה הם גורמים לכם "כאב ראש" והאם צריך להטיל אליהם מיסוי ?

Airbnb " – לא מתאים לכל בן אדם, לא כל אחד רוצה להסתמך על מישהו שיפתח לא את הדלת, מתי הוא מביא לי את המפתח?, הוא לא סיפר לי שקיימת נזילה או הוא השאיר את החתול בדירה. אין לך כתובת להתלונן ואת השירותים הקיימים בבתי מלון. זה יכול להרוס חופשה או נסיעת עסקים, מה גם שהמחירים הם לא כאלה מחירי ריצפה, הם די גבוהים. זה לא חצי מחיר מהקיים אצלנו וברשת ארקדיה הוא יקבל הרבה יותר (ארוחת בוקר ועוד). מתאים למי שמעוניין לחוות מגורים בעיר זו או אחרת.  אני חושב שהם נוגסים כ- 15% מכלל התיירים המגיעים לתל אביב". מה לגבי מיסוי ? "צריך להטיל מיסוי על כל הכנסה לצד מערכת מסודרת לנושא".

איך אתה רואה את עתיד המלון ?

"עתידו להתרחב, מיקום המלון מדהים, הקונספט תפס למרות שהוא הקדים את זמנו. המלון יתרחב לעוד קומות, חדרי ישיבות וחדר אוכל גדול יותר. בנוסף, בקרוב יושקעו כ-10 מיליון ש"ח בשדרוג המעליות".

באתר 

בטלפון: 5889*

בפייסבוק: רשת מלונות ארקדיה – Arcadia Hotels

 

 

 

הכותב היה אורח מלון ארקדיה טאוור תל אביב

 

 

 

 

 

Exit mobile version