Site icon IAS

ארטי-שוק, יריד ססגוני חדש בשישי באשדוד

יריד ארטי-שוק בימי שישי באשדוד. צילום אבי רוקח

אשדוד מחדשת בפעילויות תיירותיות, חינמיות. הפעם – יריד ארטי-שוק של אמנים ומעצבים משלל תחומים, שוק איכרים מהחקלאי לצרכן, קבלות שבת מוזיקליות מרחבי העולם, דוכני אוכל ביתי, פוד-טראקס עשירים, בר מרכזי גדול ועוד.

היריד החל בתחילת החודש והוא ממשיך ומתקיים ברחבת המשכן לאמנויות הבמה באשדוד. מדי שישי בבוקר יוקם יריד הארטי-שוק, עם שלל אמנים, מעצבים, חקלאים ובשלנים. ברחבי היריד יהיה ניתן למצוא דוכני מעצבים, עבודות יד, פרטי אספנות ועתיקות, שוק איכרים היישר מהחקלאים לצרכנים, גבינות בוטיק איכותיות, שמן זית, זיתים, דבש, סילאן, עוגות ועוגיות, חלות לשבת, מאפים ועוד. במקום יוקם בר גדול עם אלכוהול, מיצים ושייקים, ולצידו בכל שבוע שלושה פוד-טראקים עם פיצות, צ'יפס, תירס חם ופירות אקזוטיים חתוכים.

קבלות שבת בסגנון עדות ישראל – שיאו של האירוע יגיע עם קבלת שבת מוזיקלית, בכל שבוע בסגנון עדה אחרת. כל קבלת שבת תעוצב בהתאם לעדה בה היא תתמקד באותו שבוע, וכל קבלת שבת תלווה גם בהופעה, בסגנון יווני גרוזיני, בוכרי, גיאורגי, פרסי, מרוקאי ועוד.

ארטישוק באשדוד – גם מופעי מוזיקה. צילום אבי רוקח

בין הדוכנים השונים ביריד – יהיה ניתן למצוא את "אורטי'ס" – מותג אופנה אורבני המציע מותגי ספורט עילית נדירים ששודרגו לבגדי סטריט פשן והוט קוטור מהשורה הראשונה. חליפות אדידס, חצאיות נייק, שמלות פומה אוברולים צבעוניים ועוד. דוכן עם ארנקי הקפיץ המעוצבים של גלעד בן נתן, שיזם ועיצב את הפרוייקט ודוכן של מעצבת התכשיטים שרון עוז.

בגזרת האוכל – ניתן יהיה למצוא את עמוס דבש, דור שלישי של חקלאים ממושב חצב. עמוס ימכור תוצרת חקלאית איכותית מכל הסוגים ישירות מהחקלאי לצרכן: עגבניות שרי, מלפפון בייבי, גמבה טינקרבל, חסות, פירות העונה ועוד. מי שיעדיף לאכול במקום, ימצא את חוסאם חלבי, שיגיע מהכפר דלית אל כרמל עם מאכלים אותנטיים דרוזים כמו פיתה דרוזית במילויים שונים, עלי גפן וכרוב ממולאים, חומוס בעבודת יד, שמן זית איכותי מהצפון ולאבנה דרוזית בשמן זית.

ארטי-שוק אשדוד, ימי שישי החל משעה 9:00, במתחם לאומניות הבמה, אשדוד. הכניסה חופשית.

פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של תיירות אשדוד Visit Ashdod.

Exit mobile version