Site icon IAS

אמדאוס ו- Expeida Affiliate Network משלבות כוחות

אנו חיים בעולם מונע על ידי בחירה ובעולם בתי המלון יש שפע של אפשרויות. כעת, הודות להסכם חדש בין אמדאוס לבין Expedia Affiliate Network (EAN) , יגדל מגוון האפשרויות עוד יותר.

באמצעות אמדאוס יוכלו סוכני נסיעות ברחבי העולם לבחור מתוך 350,000 בתי המלון של EAN בכל מקום על פני הגלובוס ולהזמין בתעריפים שהיא מציעה מותגי בתי מלון המספקים שירות מלא, מלונות בוטיק ודירות אירוח. חידוש זה יאפשר להם לספק ללקוחותיהם חוויית נסיעה מותאמת אישית אף יותר.

סוכני נסיעות המנצלים את המבחר והתעריפים התחרותיים של EAN באמצעות Amadeus Hotels, ייהנו גם מתהליך ממוכן במלואו, אשר יחסוך להם זמן וכסף: המידע מועבר באופן אוטומטי החל מהחיפוש, דרך ההזמנה ועד לחיוב הלקוח.

בין היתרונות העיקריים לסוכני הנסיעות:

יומן נסיעה הכולל את כל הפרטים. כל הזמנה מפיקה רישום מזהה לנוסע  PNR (Passenger Name Record), המפשט בעבור סוכני הנסיעות את תהליך השילוב של כל פרטי בתי המלון שהנוסע ישהה בהם וכן פרטים על טיסותיו, על מכוניות ששכר ופרטים אחרים של הנסיעה, הכול ביומן אחד. בדרך זו יכולים לקוחות תאגידיים, למשל, לעקוב בקלות אחרי הנוסעים העסקיים שלהם ולעזור להם לשמור על ביטחונם.

מגוון שיטות תשלום משמעו גמישות גדולה יותר. אמדאוס מציעה לסוכני נסיעות מספר רב של שיטות תשלום, בכללן תשלום מראש, תשלום לאחר הנסיעה באמצעות כרטיס אשראי של הסוכנות או של הנוסע, מסגרת  אשראי, העברה בנקאית, שוברים ועוד. אפשרות זו מבטיחה לסוכן גמישות רבה יותר בהזמנת המבחר והתעריפים של EAN ולבית המלון היא מבטיחה תשלום מהיר ככל באפשר.

תהליך ממוכן במלואו מחיפוש ועד דיווח. בעזרת הטכנולוגיה המשולבת של אמדאוס, יוכלו  סוכני נסיעות המזמינים ממבחר מלונות EAN ותעריפיה, להזין את פרטי ההזמנה רק פעם אחת. המידע יעבור ישירות למחלקת הנהלת החשבונות והחשבון יונפק ישירות ללקוח, תוך הנעה אוטומטית של תהליך חישוב והתאמת העמלות ווידוא תשלום מהיר. שילוב של פלטפורמות בינה עסקית יוודא שכל הזמנה תוכנס למעקב ותנותח כדי שסוכני הנסיעות יוכלו לקבל את ההחלטות המועילות ביותר ללקוחותיהם ולזכות במרב הרווחים וההטבות לעסקיהם.

Alfonso Paredes, סמנכ"ל מכירות מותג EAN, אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ואמריקה הלטינית, אומר: "אמדאוס היא שותף טכנולוגי אמין בענף הנסיעות ואנו נרגשים מהשותפות איתם, המאפשרת לנו להציע פלטפורמה שהיא בחוד החנית הטכנולוגית ותמיכה ברמה תאגידית אשר תאפשר לאמדאוס להציע מבחר גדול יותר לכל נוסעיה."

Peter Waters, מנהל מערכת הפצת מידע בנושא בתי מלון באמדאוס, אומר: "כיום הנוסעים דורשים מסוכני הנסיעות הצעות מותאמות אישית יותר, משום שהם מחפשים חוויות ייחודיות בנסיעותיהם. כמות תוכן רבה ככל האפשר, המספקת מבחר גדול ומערכות אמינות לעיבוד החיפוש וההזמנה – היא דרישת מפתח של לקוחותינו. באמדאוס אנו עובדים בהתמדה על מנת לוודא אספקה של התוצאות המיטביות למילוי שני הצרכים האלה. העבודה בדרכים חדשות וחדשניות עם מובילות שוק כגון Expedia Affiliate Network מהווה עדות נאמנה לכך."

 

Exit mobile version