Site icon IAS

אלבניה – יעד חדש לישראייר

רצועת חוף באלבניה. סביב חופי הים של אלבניה מתנשאים הרים לגובה של מעל 2,000 מטרים. צילום יחצ

רצועת חוף באלבניה. סביב חופי הים של אלבניה מתנשאים הרים לגובה של מעל 2,000 מטרים. צילום יחצ

חברת ישראייר הודיעה היום כי היא מתחילה להפעיל החל מה-2 ביולי שתי טיסות שבועיות בימי שישי ושני לטירנה, בירת אלבניה. משך הטיסה כ-3 שעות.

טירנה שוכנת בין הרי ה-Dajti וקו החוף. היא נמצאת בגובה של 110 מטרים מעל פני הים ומציעה מבחר בתי מלון , פארק מים, חיי לילה תוססים, מרכזי קניות עם רמות מחירים נמוכות מאוד וקזינו.

כעשרים דקות נסיעה משדה התעופה נמצאת רצועת החוף, שם ניתן למצוא טיילת שוקקת חיים, ספורט ימי ועוד.

אלבניה נחשבת לאחת הערים היפות בזכות הנופים המרהיבים שנחשבים ליפים באירופה, לצד רצועות טבע פראיות, יערות עד, עמקים ונהרות אין-סופיים. סביב חופי הים של אלבניה מתנשאים הרים לגובה של מעל 2,000 מטר ונושקים לים, שמימיו בצבע טורקיז בוהק עם מפרצים חוליים ואיים ציוריים.

ישראייר החלה כבר בהשקה רכה של היעד לפני כמה חודשים, במסגרת שיתוף פעולה שלה עם התוכנית של גידי ואהרוני.

אלבניה הנו יעד מתפתח בשנים האחרונות ומאפשר מגוון חופשות החל מטיולים בהרים וכלה בחופשת בטן-גב. ישראייר משווקת חבילות לשלושה לילות בסופ"ש במלון 4 כוכבים במחיר החל מ-500 דולר ולארבעה לילות במלון 5 כוכבים במחיר של החל מ-600 דולר לאדם.

גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת ישראייר, מסר: "אלבניה, שכנתן של מונטנגרו ומקדוניה, תהיה היעד הבא של התייר הישראלי. העיר טירנה, חופי אלבניה והטבע הפראי, מושכים אלפי תיירים מכל רחבי אירופה שחיפשו יעד חדש ומצאו נופש המשלב עיר תוססת, חופים לצד אפשרויות לטיולים בטבע עוצר נשימה".

Exit mobile version