Site icon IAS

אירוע חברה קבוצת איילה

מספר גדול של עובדי קבוצת איילה התכנסו אמש (ג') במתחם האירועים "לאגו", לצד מספר רב של בכירי ענף התיירות, לחגוג ערב חברה אלגנטי מלווה בהרבה אוכל טוב, שתייה ובמיוחד במצב רוח מרומם. 

את הערב הנחה יניב בנג'י, סמנכ"ל קבוצת איילה, שהזמין לעלות לבמה את מיקי אזולאי, מוותיקי ענף הנסיעות המשמש כבעלים ומנכ"ל הקבוצה. מיקי בחר להתחיל את הטקס בדקה דומייה לזכרו של יוסי כאליהו- רו"ח שליווה את החברה בעשרות השנים האחרונות ולזכרם של העובדים והעובדות הנאמנים שהלכו לעולמם, זכאל צדוק, רות פינסון, פרלה ליטמן וחוה שקלש.    

מיקי פנה לנוכחים וסיכם את השנתיים הדינמיות ומלאות עשייה בקבוצה, שכללו את פתיחתו של מלון איל לאחר שהושלם שיפוצו (ממוקם במקום ה- 7 מתוך 95  ב- TripAdvisor), במלון מונטיפיורי נבנה מטבח חלבי חדש, במצפה רמון נבנתה בריכת שחיה מחוממת ומקורה, בחאן השיירות נבנו אוהלי ענק חדשים (ביקרו בו השנה 80 אלף מבקרים). בתחילת 2014 הוקמה חברה ייעודית "רום תעופה"  שקיבלה את נציגות רויאל ג'ורדניאן בישראל. בנוסף, נותק הקשר עם "בריזה" (חברה לטיולים מאורגנים) ולחלופין חברת מילניום הצטרפה למשפחת איילה. כמו כן, קבוצת איילה מפעילה מספר אתרים כמו "סופר סקי", "גו יורופ", "איילה גיאוגרפית" (הוציאה השנה 5000 מטיילים לחו"ל) ומחלקה מיוחדת לנושא האינטרנט. מחלקת פולין שלחה השנה למעלה מ-6000 תלמידים , סטודנטים, חיילים ולקוחות אחרים לביקור בפולין.

מיקי פנה לעובדי הקבוצה ואמר: "ההישגים הרבים הללו הם תוצאה של השקעה  אין סופית שלכם העובדים, חשיבה איכותית, ותגובות חכמות ומושכלות לאירועים שלא תמיד יש לכם שליטה אך תגובתכם מייצרת את ההצלחה ולכן עומד אנוכי לפניכם ומצדיע לכל אחד ואחת מכם ואומר תודה על תרומתכם, אשרי החברה שאלו הם עובדיה".

 יניב בנג'י, סמנכ"ל קבוצת איילה הוסיף ואמר: " עובדים יקרים התכנסנו הערב לעשות לכם קצת טוב על הנשמה ובעיקר לומר לכם תודה על ההשקעה הרבה , על הדרך שעברנו ביחד בשנתיים האחרונות , על הנאמנות לחברה ועל היותכם גאים להיות חלק מקבוצת איילה. מהאירוע הקודם קלטנו מעל ל-35 עובדים חדשים והתרחבנו בכל התחומים ואנו בשלבי פיתוח של 6 אתרי אינטרנט חדשים. חברת רויאל ג'ורדניאן הטיסה השנה עשרת אלפים נוסעים בטיסות לאירופה דרך עמאן."  

בזה אחר זה עלו לבמה העובדים המצטיינים לקבלת תעודות והתקבלו במחיאות כפיים מרגשות. מופע  סטנד אפ , ארוחת ערב ומסיבת ריקודים המלווה בהגרלת פרסים יקרי ערך חתמה ערב מוצלח של קבוצת התיירות איילה.  

 

Exit mobile version