Site icon IAS

אירוע הרפובליקה הצ'כית

בעקבות  ההתעניינות הרבה והעלייה הרבה בכמות המבקרים הישראלים בצ'כיה, החליט משרד התיירות הצ'כי להתמקד השנה אף יותר בשוק הישראלי ולהגדיל את פעילותו.

משרד התיירות בשת"פ עם שגרירות הרפובליקה הצ'כית בישראל ואל על/UP המפעילה קו ישיר לפראג יזם אירוע תיירותי ייחודי בתל אביב. לאירוע הגיע במיוחד משלחת של כ-20 מאנשי וספקי התיירות הגדולים בצ'כיה ביניהם: סיטונאים מובילים, ראשי ומנהלי רשתות מלונות, ראשי אתרי הספא, מנהלי אתרי טבע וספורט אתגרי, אטרקציות תיירותיות , פארקים למשפחות כו', כמו גם מנהלות בכירות ממשרד התיירות הצ'כי – קטרינה סטפנובה  וקטירינה סטוסנסקה, בכירי השגרירות של הרפובליקה הצ'כית בישראל – מר קרל פז'ורק ומר ברניסלב גל, מנהל מכירות ישראל באל על – מר שלומי זעפרני וחני סובול – יו"ר סוכני ויועצי הנסיעות ועוד.

לאירוע המושקע הוזמנו מנהלי סיטונאיות וסוכנויות נסיעות ישראליות אשר נפגשו עם הנציגים הצ'כים ושמעו על האפשרויות הרבות, האטרקטיביות והמגוונות לטיול וחופשה ברחבי הרפובליקה הצ'כית. 

משרד התיירות הצ'כי פרסם לאחרונה את הנותנים הסטטיסטיים המראים כי ישראל עומדת בראש רשימת נתוני צמיחת המבקרים ב-2016  וכי יותר ויותר ישראלים בוחרים לבלות את החופשה שלהם ברחבי הרפובליקה הצ'כית. ברבע הראשון של 2016 נרשמה עלייה של כ- 33.5% ואילו במחצית הראשונה של 2016 נרשמה עלייה של כ-27.4%, כפי שנראה עד כה, המספרים בסיכום השנתי יהיו אף גבוהים יותר.

בשנה שעברה התיירים מישראל אף מוקמו במקום השני המכובד אחרי התיירים מארה"ב מבחינת מספר הלינות בצ'כיה עם כ-546,293 לינות המשקפת עלייה של כ-20.8% לעומת 2014,   דבר שהביא את ישראל גם להיות ברשימת עשר המדינות המובילות בתיירות הצ'כית.

נתוני רשות שדות התעופה לחודש אוקטובר 2016 מראים גם הם עלייה שנתית של כ- 18.7% בתנועת הנוסעים בקווים מת"א לפראג., תנועת הנוסעים בקווים הישירים מת"א לפראג בכל 2015 הייתה 316,962 ונכון לעכשיו תנועת הנוסעים כבר גדולה יותר עם  320,678 נוסעים, עלייה  של כ- 18.7% לעומת התקופה המקבילה בשנת 2015.

תמונות מהאירוע

 

 

Exit mobile version