Site icon IAS

אילת חוזרת למפת תיירות הפנים, במבצע תמריץ ראשון מסוגו בארץ

מלונות מפנקים ואטרקציות כייפיות באילת. צילום שוש להב

אילת חוזרת למפת תיירות הפנים! במסגרת קמפיין ייחודי, בשיתוף עם תאגיד התיירות אילת – Eilat love back – יוצאים לחופשת התאווררות באילת באמצע שבוע במהלך חודש פברואר, משלמים עד 500 ₪ לזוג ללילה ומקבלים 300 ₪ לבזבוזים (Cash Back), בהזמנה של מינימום 2 לילות. כזכור, העיר אילת הייתה הראשונה להירתם לסייע למפונים מהדרום, וכמעט מיד אחר כך גם מהצפון, החל מיומה הראשון של המלחמה, וחיבקה באהבה עשרות אלפי מפונים. העיריה ותושבי אילת נרתמו בהיקפים חסרי תקדים. היום הם מזמינים את תושבי ישראל לחבק את אילת בחזרה!

Cash Back: במסגרת המיזם Eilat love back, שיהיה תקף למשך כל חודש פברואר, מוזמנים תושבי ישראל להזמין נופש באילת, באמצע שבוע (ימים א'-ד') במחיר של עד 500 ₪ לזוג ללילה ולקבל כסף בחזרה (Cash Back) בכל הזמנה – 300 ₪ למימוש במסעדות, באטרקציות וגם בחנויות. בין מלונות ההתאחדות שמשתתפים במיזם: דן נפטון, דן פנורמה, מלונות אסטרל, מלונות בראון, מלונות ישרוטל ים סוף והמלך שלמה, מלונות פתאל יו מג׳יק פאלאס, ליאונרדו ריזורט, אוריכדיאה, ריף, ג׳קוב, קיסר ועוד. הנופשים במסגרת המיזם יהיו על בסיס לינה וארוחת בוקר, דבר שיאפשר לנופשים ליהנות מההיצע הקולינרי העשיר של אילת, וכך לחזק עסקים מקומיים.

אילת, עיר הנופש הדרומית והנהדרת. צילום יאיר ואלר

 מימוש שוברים בעסקים: את השוברים אפשר יהיה לממש בלמעלה מ-250 עסקים אילתיים, בהם מסעדות ובתי קפה, ברים ומועדונים, חנויות ומסחר (לא כולל מרכולים ובתי מרקחת), אטרקציות, יופי וספא ופעילויות פנאי. במסגרת המיזם, יקבלו אורחי העיר 3 שוברי הנחה/רכישה דיגיטליים על סך 100 ₪ כל אחד למימוש בעסקים המשתתפים בפרויקט, בזמן שהותם בעיר. שובר אחד מתוך השלושה יהיה תקף למסעדות. את השובר יש לממש במלואו. המיזם יסתיים ביום 29.2.24 בחצות.

המיזם הוא הדרך של עיריית אילת לפעול בשני מישורים: גם לתמוך בעסקים המקומיים, עם מימון תקציב בזבוזים לכל הזמנה, שיהיה תקף רק לתקופת החופשה, וגם להעניק חוויות חופשה מספקת ומתגמלת לכל מי שיגיע לעיר, בתקופה בה כולנו זקוקים להתאווררות.

אלי לנקרי, ראש עיריית אילת, הפועל לחיזוק העסקים המקומיים, הן על ידי מתווה סיוע מול משרד האוצר והן על ידי פעולות עירוניות להנעת הכלכלה המקומית, אמר: "העסקים המקומיים באילת, שהתגייסו ראשונים למאמץ העורפי, זקוקים בדחיפות לסיוע המדינה, שלצערי עדיין מתעכב. על מנת לסייע להם לשרוד את התקופה הקשה ולהקל עליהם במעט, עיריית אילת בראשותי, באמצעות תאגיד התיירות והבית לעסקים, מתחילה לממן את קידום המהלך, שיזרים חמצן ואנרגיה מחודשת לעסקים שלנו, בתקווה שהציבור הישראלי יגיע להתאוורר ולנפוש אצלנו ושהמדינה תממש את התחייבויותיה בהקדם, כמסוכם עם שר האוצר. אני קורא לאזרחי ישראל לצרוך נופש ותיירות כחול –לבן, כי רק יחד נתחזק וננצח".

אטרקציות באילת. צילום יאיר ואלר

 "101 חוויות, אילת אחת אפס שקלים": בחודש פברואר יוכלו המבקרים ליהנות ממגוון פעילויות, בהם מיזם "101 חוויות, אילת אחת אפס שקלים", שמציע למבקרים מגוון עצום של חוויות אליהן יכולים להצטרף, כמו שייט בים האדום, טיול אופניים חשמליות במדבר, סיורים קולינריים, סשן חתירה בסאפ ועוד המון, והכל ללא תשלום! גם התרבות בעיר ממשיכה להתעורר ולאפשר קצת הפוגה, ובפברואר יתקיים סופ"ש ג'אז חורף במתכונת מיוחדת לתקופה, בתאריכים 22-24.2, עם מיטב אמני הארץ והעולם, לצד הופעות אקוסטיות בעסקים (פתוחות ללא תשלום). ובתאריכים 15-16.2 יתקיים תיאטרון רחוב בטיילת אילת וקבלת שבת בחופים.

Eilat love back, במהלך כל חודש פברואר.

פרטים על כל המקומות המשתתפים, באתר:  https://eilatloveback.co.il/

Exit mobile version