Site icon IAS

אטרקציה חדשה בבריטניה: מגדל בריטיש איירווייס i360

חברת התעופה בריטיש איירווייס חתמה על הסכם זכיינות לתקופה של חמש שנים במגדל התצפית הגבוה (162 מטר) והדק בעולם, מגדל בריטיש איירווייס i360,  הנבנה בטיילת חוף הים של בריטון, בדרום מזרח אנגליה.  נוסעים שינחתו בנמל התעופה של גטוויק יוכלו ליהנות מהאטרקציה המרהיבה ממבט על. המבקרים יעלו למגדל כאשר הם נמצאים בקפסולת זכוכית ברוחב של 18 מטר וייהנו מנוף פנורמי של ברייטון וחוף סאסקס (Sussex).

לין אמבלטון (Lynne Embleton), מנהל אסטרטגיה ומנכ"ל בריטיש איירווייס בנמל התעופה של גטוויק אמר:" טייסי ונוסעי החברה נהנים מנוף מרהיב של קו חוף סאסקס במהלך הנחיתה וההמראה בנמל התעופה של גטוויק וכעת גם תושבי ברייטון והמבקרים בה".

"בריטיש איירווייס טסה ל-67 יעדים על פני הגלובוס מנמל התעופה גטוויק ומעסיקים למעלה מ-2500 עובדים במחוז סאסקס. שמו של המגדל 'בריטיש איירווייס   'i360ימשוך עוד יותר תיירים לאזור".

אלינור האריס (Eleanor Harris), מנכ"לית מגדל בריטיש איירווייס  i360 אמרה:"אנו שמחים שבריטיש איירווייס נותנת החסות לאטרקציה המדהימה הזו. לחברת התעופה ולמגדל יהיו לקוחות בינלאומיים משותפים המגיעים לאזור. אנו חולקים מבנה הנדסי מרשים לצד עיצוב מרהיב".

למעלה מ-11 מיליון מבקרים ויותר ממיליון נופשים בינלאומיים פוקדים את ברייטון מידי שנה. במגדל החדש יהיה בר, מסעדת בראסרי, שתגיש מנות פרי יצירותיו של השף סטיבן אדוארדס. כמו כן, המקום יציע גם חדרי אירוח, אולם תערוכה, חנות מזכרות ואזור משחקים מקורה.

"הטיסה" במגדל החדש תימשך 20 דקות (30 בערב) בעלות של 15 פאונד למבוגרים, 7.5 פאונד לילדים בגילאים 4 עד 16 וחינמי עבור תינוקות.

Exit mobile version