Site icon IAS

אזרבייג'ן משיקה קמפיין להכפלת מספר התיירים הישראליים

מגדלי הלהבה בבאקו, אחד הלהיטים האדריכליים של המדינה. צילום יח"צ

אזרבייג'ן תופסת תאוצה משמעותית בקרב התיירים הישראליים. בימים אלה משיקה לשכת התיירות הממשלתית של אזרבייג'ן קמפיין חדש תחת הכותרת  Take another look at Azerbaijanוהיא קוראת לישראלים לבוא ולבקר בה. עם טיסות סדירות ישירות וכ-40 אלף ישראלים שביקרו בה בשנת 2018, היא מסתמנת כיעד חם בצמיחה מרשימה.

סמנכ"ל לשכת התיירות של אזרבייג'ן, בהרוז אסגארוב אשר יבקר בישראל במסגרת השתתפותה ביריד התיירות IMTM  מסביר: "מי שכבר ביקר באזרבייג'ן התאהב בה בעיקר בגלל שפע הניגודים, העושר התרבותי והאדריכלי, המטבח האותנטי ועיר הבירה המודרנית באקו. אבל לאלה שטרם ביקרו בה – יש הרבה למה לצפות".

לדבריו, השנה תגביר המדינה את המאמצים להעלאת המודעות לאזרבייג'ן בקרב הישראלים כיעד מעורר השראה. "עם טיסות ישירות, בטווח של רק שלוש שעות מתל אביב לעיר הבירה באקו, ירוויחו הישראלים חוויה תרבותית ייחודית במחירים אטרקטיביים, שתדבר אל ליבם של אלה השוקלים חופשה קצרה או ארוכה".

הר האש, להבות אש-תמיד הבוקעות מבטן האדמה. צילום מוטי ורסס

אזרבייג'ן הינה מדינה מזרח אירופאית בעלת אופי מערבי עם שילוב יוצא דופן של ישן וחדש ועם מקבץ מרשים של אתרים בעלי עניין. ממגדל הלהבה המודרני בבאקו ועד לאתרי המורשת העולמיים של אונסק"ו – פסיפס החיים האנרגטי והדינמי, מבזרים ושווקים ועד מועדוני ג'אז, הופכת אותה ליעד תיירותי מוצלח.

צעידה לאורכה של הטיילת הקסומה ועד לשייט בתעלות המים של העיר, להתרשם מארכיטקטורה העתיקה ועוד – באקו מלאה בניגודים.

עלות הוויזה לישראליים היא 24 דולרים דרך אתר משרד החוץ (תוך שלושה ימים), או עם ההגעה לשדה התעופה בבאקו באותו המחיר. כל תייר השוהה מדינה למעלה מ-15 ימים, מחויב להירשם במשרדי רשויות ההגירה באמצעות המלון בו הוא שוהה.

כתבה קודמת: באקו עיר הרוחות

Exit mobile version