Site icon IAS

אורי אלון מונה לחבר הנהלה בחברת ישראכרט

אורי אלון בעת השקת מותג שופרסל טרוול בשיתוף עם גוליבר. צילום עירית רוזנבלום

ישראכרט הודיעה אתמול על מינויו של אורי אלון למשנה למנכ"ל ולחבר הנהלה בחברה. בתפקידו יוביל אלון את תחומי השיווק, דיגיטל ודאטה, אסטרטגיה ופיתוח עסקי.

אלון מכהן כמנכ"ל קבוצת גוליבר המחזיקה במותגי התיירות גוליבר, טרווליסט וחוליו והינו בעל ניסיון ניהולי עשיר בתחומי הקמעונאות והמסחר האלקטרוני. בעבר שימש בעבר כסמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת HOT, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות בביטוח ישיר, מנכ"ל גוליבר תיירות ובהמשך מנכ"ל קבוצת גוליבר.

אלון צפוי להתחיל את תפקידו בישראכרט במהלך חודש יוני.

רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט מסר על המינוי: "צירופו של אלון הינה תוספת כוח משמעותית אל מול האתגרים הצפויים לנו בשנים הקרובות. אלון מביא עימו ידע רב וניסיון מצטבר בעולם הקמעונאות הדיגיטלית ואני מאחל לו בהצלחה בדרכו החדשה עמנו".

ערד מרום, יו"ר קבוצת גוליבר: "אני מודה לאורי על שנים פוריות ואנו נמשיך כך גם בעתיד כשותפים בחברה. בשנים האחרונות הקבוצה צמחה באופן עקבי ובולט, מותגי הקבוצה הובילו את מהפכת המסחר המקוון בענף התיירות הישראלי כאשר מעל 90% ממכירות הקבוצה נעשות באונליין".

אורי אלון מסר בתגובה כי "לאחר עשור בקבוצת גוליבר, מהן שש שנים כמנכ"ל הקבוצה, אני יוצא לדרך חדשה. קבוצת גוליבר הפכה לשחקן משמעותי בענף התיירות והובילה את מהפכת המסחר המקוון. מנכ"לי החברות  ימשיכו להצמיח את החברות ולהובילן להצלחה. אני מודה לשותפי ערד מרום ודן אביעזר ומאמין שנמשיך גם בשנים הקרובות להיות שחקן משמעותי".

כתבה קודמת: רשת שופרסל נכנסת לעולם הטרוול

Exit mobile version