Site icon IAS

אופיר טורס מצטיינת בארגון טיולים לחו"ל

אופיר טורס נבחרה בפעם ה- 8 על ידי הציבור הרחב, כחברה המארגנת את הטיולים הטובים והאיכותיים ביותר לחו"ל, בישראל .

 

כ- 21% מכלל הציבור  (המהווים 41.2% מבעלי הדעה) בחרו באופיר טורס מבין חמש חברות נוספות .דיזנהאוז קיבלה כ-  12% (23.9% מבעלי הדעה), נתור קיבלה כ- 8% (15.9% מבעלי הדעה), רימון טיולים קיבלה כ-5.6% (11% מבעלי הדעה) ואופקים קיבלה כ-4.2% (8% מבעלי הדעה) .  

 

סקר זה נערך מזה 17 שנים בו בודק המבחן של המדינה עבור הצרכנים מי הם הגופים הראויים לנאמנות הציבור וממי מומלץ להיזהר. בהתאם לכך, מתבצעים אלפי סקרים, מתודולוגיות מחקריות ותחקירים מיוחדים בכדי לזהות את הטובים ביותר בכל תחום. לפיכך, כאמור, בתחום התיירות אופיר טורס גברה על המתחרים בטיולים המאורגנים בחו"ל.

 

לדבריו של יהודה זפרני משנה למנכ"ל קבוצת אופיר טורס " אנו גאים בזכייה בפעם השמינית כחברת הטיולים המאורגנים מספר 1 בישראל. אופיר טורס במהלך 62 שנותיה מקפידה לתת ללקוחותיה את השירות והמענה הטוב ביותר ומגלה עולם נפלא בהישג ידו של הלקוח.

 

" בטיולים המאורגנים של 2014 צפויה להיות עלייה של כ- 10% משנה קודמת. בהתאם לכך, נמשיך להקפיד לתת את הטיולים האיכותיים הטובים ביותר עם התמורה המלאה ללקוחותינו. ההערכה בקרב גורמים בכירים בשוק היא שבשנת 2014 ייצאו כ- 200 אלף נוסעים בטיולים מאורגנים", הוסיף זפרני.

 

לאחרונה השיקה אופיר טורס את חוברת הטיולים המאורגנים החדשה לשנת 2014. החוברת כוללת את טיולי רוסיה, אירופה, אופיר גיאוגרפי, טיולי משפחות ומסלולי לואו קוסט עם מיטב המדריכים. בין הטיולים החדשים ניתן למצוא את טיול כוכב מדריד, נתיבי רוסיה המוזהבת, שייט בים הבלטי, דרום מזרח ארה"ב- בקצב הג'אז, ופיליפינים בשילוב הונק קונג.

 

 

 

Exit mobile version