Site icon IAS

אופיר טורס השיקה את לילות לבנים 2014

מזה שבוע שצוות מומחי המכירות של אופיר טורס עוברים ב- 400 משרדי נסיעות ברחבי הארץ ומחלקים את מעטפת ההפתעות של טיולי לילות לבנים לרוסיה. המעטפה כוללת כרטיס גירוד לכל סוכן, בו ניתן לזכות בפרס עד 25,000 ₪ , עמוד תמריצים בו ניתן לזכות ב 500 ₪ או 200 $ לעידוד המכירות וכמובן את החוברות המפרטות את המסלולים השונים של הטיולים לשנת 2014 בחודשים החמים אפריל עד אוקטובר.

 

מספר סוכנים מאושרים כבר התקשרו לספר על זכיותיהם אך עדיין לא הייתה זכייה בפרס הגדול ביותר, כך שמי שעדיין לא קיבל את המעטפה, יש לו למה לצפות.

 

לילות לבנים הוא כינוי המקובל לתופעה המתרחשת בשיאו של הקיץ באזורים הקרובים לקטבים, ובמהלכה השמש שוקעת מתחת לקו האופק למשך פרק זמן קצר. האור עד השעות המאוחרות מאפשר אווירה מדהימה בה ניתן לטייל בחצות הלילה ולהרגיש שהיום עוד לפניכם.

 

חוברת הלילות הלבנים של אופיר טורס כוללת טיולים למוסקבה וסנט פטרסבורג, עם צוות מדריכי אופיר המומחים ביותר ומסלולי הטיולים הנחשקים ברוסיה כפי שלא הכרתם אותה מעולם. מגוון הטיולים משלבים תרבות, היסטוריה, אמנות, אווירה מיוחדת וחוויה בלתי נשכחת. טיולי לילות לבנים של אופיר טורס זכו באות הוקרה על איכות ומקצועיות מטעם עיריית מוסקבה.

 

זאב יעקובי, מנהל המכירות הארצי של אופיר טורס, מוסיף כי "ההרשמה לטיולי לילות לבנים כבר החלה ומשנה לשנה יותר ויותר מטיילים מגלים את סודותיה של מוסקבה וסנט פטרסבורג המספקות חוויה ואיכות יוצאי דופן. מסתבר כי 44,500 מטיילי אופיר לרוסיה לא טועים".

Exit mobile version