Site icon IAS

שייט נהרות עצמאי באירופה

חברת התיירות 'אופיר טורס' מציעה בחודשים אפריל- אוקטובר 2017 חופשה ייחודית על סירה מנועית באירופה, כאשר המשיט הוא האורח עצמו ואין צורך ברישיון שייט או בשכירת שרותי סקיפר. ההפלגות הינן ברשת נהרות ותעלות בארצות אירופה, ביניהן: צרפת,  אנגליה, אירלנד, סקוטלנד, גרמניה, בלגיה, הולנד, איטליה ועוד.

"מדובר בחופשה על סירת מנוע המתאימה לקבוצת חברים, משפחה עם ילדים או לחופשת שייט רומנטית לזוג. הסירות מאובזרות בכל הדרוש לניהול "בית צף" בנוחיות ובבטיחות. בסירות קיימים תאי שינה עם שירותים ומקלחות, מטבח מאובזר, כולל כלי אוכל והגשה, מצעים ומגבות, ריהוט גן על הסיפון ועוד. אין צורך ברישיון להשיט סירות נהר אלו. כל אחד מהנופשים המפליגים יכול לאחוז בהגה הסירה כאשר מהירות ההפלגה איטית ונוחה להובלה.", מסרה פרומה לוינגר, מומחית לשייט נהרות, חברת התיירות 'אופיר טורס'.

מחיר לדוגמא לחופשת שייט, כאמור:

חופשת שייט על הסירה החדשה "הורייזון" של חברת Le Boat, שנבנתה בשנת 2016; הכוללת: 2 תאי שינה, מערכת קירור בתאים ובסלון, סיפוני שיזוף, מתקן ברביקיו, סככת צל ומקלחת בסיפון העליון; המתאימה לאירוח שני זוגות או זוג הורים עם 2 ילדים – הינה החל מ- 1,160 אירו לשבוע (סה"כ לכל האורחים, במועדים 1 באפריל עד 30 באוקטובר 2017. תלוי ביעד ובמועד היציאה).

 

Exit mobile version