Site icon IAS

ריץ קרלטון יאכטות קולקשיין מציעה לראשונה הפלגות באסיה

ריץ קרלטון יאכטות קולקשיין: הפלגות יוקרה. צילום החברה

30 בדצמבר 2025 | מסע של 14 לילות מסינגפור להונג קונג – תהנו מהשנה החדשה בסיפונה של ה- Luminara ולאחר מכן הירגעו לתוך 2026 בחופים הנודעים של קו סמוי לפני לינת לילה בבנגקוק, הבירה התאילנדית התוססת. וייטנאם מספרת סיפורי היסטוריה מרתקים במנהרות קו צ’י התת קרקעיות מחוץ להו צ’י מין סיטי ובבירה האנוי, שאותן תוכלו לחקור במהלך שהותכם במפרץ הא לונג הציורי. החל מ-$17,300 לאדם בחדר זוגי. מסים, אגרות והוצאות נמל כלולים.

13 בינואר 2026 | מסע של 12 לילות מהונג קונג לסינגפור – לב המסע הזה חוקר את האיים של הפיליפינים, כולל ההרים המיוערים וחופי החול הלבן של בוסואנגה, אל נידו ופוארטו פרינססה. לא פחות מרהיב הוא האי בורנאו, שבו גלים עדינים מתנפצים על החופים וקופי חרטום מאכלסים את צמרות העצים של הפארק הלאומי באקו ליד קוצ’ינג. החל מ-$13900 לאדם בחדר זוגי. מסים, אגרות והוצאות נמל כלולים.

20 במרץ, 2026 | מסע הלוך ושוב בטוקיו בן 10 לילות – אוצרות התרבות של יפן מרשימים עוד יותר בעונת פריחת הדובדבן, כאשר הפריחה מכסה את שטחי טירת אוסקה ומדגישה את הנופים של הר סאקורג’ימה מקגושימה. מסע זה מתייחס גם לאתרי מורשת עולמית של אונסק”ו, החל מהמקדש הצף ואנדרטת השלום של הירושימה ועד לשרידי טירות וקתדרלות נוצריות באזור נגסאקי. החל מ-$14700 לאדם בחדר זוגי. מסים, אגרות והוצאות נמל כלולים.

30 במרץ 2026 | מסע 12 לילות טוקיו להונג קונג – אוסקה, שנחשבת לבירת מזון בעולם, ראויה לחקר מעמיק, בעוד שהטירות הימאג’י, נארה וקיוטו, הרשומות על ידי אונסק”ו, בקרבת מקום. הבירה הדינמית של דרום קוריאה, סיאול, מתהדרת בארמונות אונסק”ו משלה יחד עם כפרים מסורתיים המציעים מטבח ואומנות אותנטיים. במהלך לילה בשנחאי, התנסו במופע של אמנות האקרובטיקה העתיקה לפני ההפלגה להונג קונג. חל מ-$17700 לאדם בחדר זוגי. מסים, אגרות והוצאות נמל כלולים.

לפרטים נוספים על מסלולי היאכטות בצי, בכתבה באתר קרוז אין

ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים

Exit mobile version