Site icon IAS

ריץ קרלטון יאכטות קולקשיין : גם מלון וגם יאכטה יוקרתית

התיאור המדויק לאוניות בוטיק הוא מלון צף שעובר אתכם מיעד ליעד ומספק חוויות מרגשות בים וביעדי העגינה כאחד. את הקונספט הבינו גם ברשת המלונות היוקרתית, ריץ קרלטון והחליטו לתרגם למלון – יאכטה. לשם הרעיון התאחדו מספר גורמים הכוללים את ריץ קרלטון ומומחים בתחום השייט כמו דאגלס פרואתרו (Douglas Prothero) ולרס קלסן (Lars Clasen) יחד עם קרנות המנוהלות ע"י אוקטרי קפיטל מנג'מנט (Oaktree Capital Management).

המיזם נחשב לייחודי ופורץ דרך בתחום המלונאות וההשקה של היאכטה הראשונה מבין השלוש צפויה להתקיים במהלך 2019 מה שיהפוך את רשת מלונות מריוט ליחידה  "שזורקת עצמה למים" בתחום .

 " אוסף יאכטות ריץ קרלטון יהיה ללא ספק מאוד ייחודי שיעגון בכמה מהנמלים הזוהרים בעולם. דרך חדשה ואלגנטית לגלות את העולם והכל ברמה גבוהה ומותאמת באופן אישי", אמר הרווה הומלר (  Herve Humler) נשיא חברת ריץ קרלטון.

מסלולי השיט ינועו בין 7 ל- 10 ימים, בים התיכון, צפון אירופה, קריביים ואמריקה הלטינית. בשל גודלה הקטן תוכל היאכטה לעגון במקומות בהן אוניות קרוזים גדולות אינן יכולות להגיע: קאפרי, פורטופינו, סנט בארט'ס ( St Barths) וקרטחנה. גם זמן העגינה ביעדים תהיה ארוכה יותר במטרה לאפשר שהות והיכרות עם היעדים. אורכה של היאכטה 190 מטר בה התארחו 298 נוסעים ב-149 סוויטות עם מרפסת פרטית. בנוסף, היאכטה תכלול גם 2 סוויטות פנטהאוז בנות 138 מ"ר בהן יצירות אומנות ועיצוב מודרני.

 

https://www.youtube.com/watch?v=3gw-1lypWmY

Exit mobile version