Site icon IAS

ריביירה ומרינה אושיאנה קרוזס מציגות מרכז קולינרי בים

לנופשים באוניות פאר המחפשים עניין מעבר לחוויות הסטנדרטיות כמו ספרייה או הרצאה, בית ספר לבישול בלב ים.

אוניות היוקרה מרינה וריביירה של חברת השייט אושיאנה קרוזס ( Oceania Cruises) החליטו להגשים את חלומם של אנשים רבים שהשתוקקו תמיד לקחת קורס בישול ברמה גבוהה ומעולם לא מצאו את הזמן המתאים במהלך שגרת היום יום.

אז שימו הכל בצד, כשרחש הגלים ברקע ומראה הים הכחול פרוש לפניכם מה שנותר הוא להצטרף למרכז הקולינרי לצד שפים ידועים ומטבח מאובזר במיטב עזרי ואביזרי הבישול. הדרך האולטימטיבית לספוג את סודות הקולינריה במיטבה כאשר מידי יום עוגנים במדינה אחרת ומתלווים לשף לקניית מצרכים טריים שיהפכו כל מנה לחגיגה בטעמים וחוויות.

הקורסים לבחירה העומדים בפני הנוסעים:

אהבה איטלקית– קשה למצוא מישהו שלא התפעל אי פעם מארוחה איטלקית טובה. לאוהבי המטבח הטוב בעולם, לטעמי, קורס מקיף של מבחר מנות מאזורים שונים של ארץ המגף: ליגוריה, טוסקנה, ונציה, פוליה ועוד. להכיר מקרוב את המבחר הענק של שמני זית מובחרים, יינות איכותיים ותרבות עשירה של מטבח כה מגוון.

בבית הסיציליאני– המטבח הסיציליאני שהושפע במשך שנים ארוכות מהקולינריה היוונית, איטלקית, ערבית, צרפתית וספרדית הצליח ליצור לעצמו מנות ייחודיות ממרכיבים עונתיים ומקומיים כמו פסטה, דגים ואורז עם נגיעות של שמן זית מהשורה הראשונה ובקבוק יין טיפוסי.

חבילות של אהבה – מי שלא מתמקד במטבח ספציפי אבל אנין טעם ואוהב לגלות טעמים חדשים מצא את קורס הבישול המתאים עבורו. מנות שונות המשתנות מעונה לעונה וטכניקות בישול ייעודיות.

קוט ד'אזור – שבריביירה הצרפתית, אזור קולינרי עשיר המשתרע מהגבול האיטלקי- צרפתי ועד לחופי שטופי השמש של סן טרופה. מנות טיפוסיות של האזור המאופיינות בתוצרת טרייה, שדות לבנדר, עשבי תיבול ריחניים יחד עם כוסית יין רוזה איכותי.

שולחן קובני משפחתי – להכיר את קובה דרך מתכונים ביתיים שעברו מדור לדור מבלי לפספס שיעור מיוחד להכנת מוחיטו מושלם ודאקירי טיפוסי של ארנסט המינגווי.

 קורסים נוספים:גלובל גורמה, ז'אק פפין- 80 שנה, מנות ראשונות ועוד…

 

Exit mobile version