Site icon IAS

רויאל קריביאן: מ"הכל כלול" ל"אכול ככל יכולתך"

סימפוני אוף זה סיז של רויאל קריביאן. אפשר לאכול במסעדה גם פעמיים בערב. צילום עוזי בכר

רויאל קריביאן הוסיפה חבילות של אכילה ללא הגבלה על כמה מאוניותיה. במחיר לא גבוה יכול הנוסע לאכול במסעדות המיוחדות שבספינה ללא הגבלה במהלך השייט. אפשר אפילו לגלוש להגזמה ולאכול באותה המסעדה פעמיים בלילה אחד (בכפוף לזמינות).

אפשרות חדשה זו, המוצעת כעת על ידי רויאל קריביאן, תקפה הן לארוחות צהרים והן לארוחות הערב. ומה עלות חבילה כזו של אוכל ללא הגבלה? התמחור משתנה לפי ההפלגה וסוג החדר על הספינה. המחיר מתחיל בסביבות 24 דולר לאדם ליום הפלגה בהפלגה של 7 לילות.

עם זאת, בחברה מדגישים כי החידוש הזה אינו כולל את הארוחה ליד שולחן הקפטן וכן פעילויות קולינריות. כמו כן לא נכללים בחבילה משקאות, אך מוצעת הנחה של 40% ממחיר בקבוקי יין שמתומחרים מתחת ל-100 דולר ו-20% הנחה לבקבוקים מעל 100 דולר.

מנות פרימיום כמו "מגדל" של פירות ים או סטייק משודרג, יחוייבו במחיר נוסף. למסעדות המיוחדות או מסעדות הנושא, שבהן ההגשה היא א לה כארט, החבילה תספק מנות עד ל-35 דולר של מזון לאדם בכל ביקור במסעדה.

אואזיס אוף זה סיז. להתמכר לאוכל. צילום יח"צ

החבילה אינה כוללת שייקים (Smoothies) ובן אנד ג'רי'ס הנמכרים באזור המשקאות, ולכן מודרים ממנה.

כמו כן, התנאי ברכישת החבילה הוא שהיא תירכש לכל תקופה הקרוז ולא רק לכמה מהימים ממנו.

אם רוכשים את חבילת ה"אכול כפי יכולתך" באמצעות המערכת של טרום-קרוז, הזמנה למסעדה לליל ההפלגה הראשון תיעשה באופן אוטומטי. עם זאת, את שאר הזמנת המסעדות על האורח לעשות בעצמו על הספינה.

עוד מדגישים בחברה שכל ההזמנות כפופות לזמינות, כך שכדאי לבצע את ההזמנות בתחילתו של הקרוז.

רויאל קריביאן קלטה באחרונה את הספינה החדשה שלה – Spectrum of the Seas. הספקטרום אוף זה סיז היא הספינה ה-26 בצי הספינות של החברה, מה שמשווה את מספרן לאלה של קרניבל קרוז ליין. הספקטרום היא האוניה הראשונה של רויאל קריביאן בסדרת הקוונטום אולטרה.

ואגב קרניבל, זו הוסיפה אזור VIP באוניותיה מסוג Excel class ששמו Loft 19 ותציע בו שירות כמו בריזורטים היוקרתיים עם שירות בר מלא ובריכת אינפיניטי פרטית.

Exit mobile version