Site icon IAS

רויאל קריביאן: " השמש חוזרת אל הקאריביים "

ספטמבר האחרון היה קשה מאוד עבור האיים שבים הקריבי שכן סופת ההוריקן אירמה הסבה נזקים רבים לתושבים ולתשתיות אך הממשלים המקומיים עם קצת עזרה מבחוץ הצליחו להחזיר את השקט לנוף הפסטורלי. כחלק מתוכנית שיקום לאומית יחל תאגיד השייט רויאל קריביאן בהפלגות ליעדים המרוחקים כאשר השייט הקרוב יצא כבר ממש בסוף החודש לסאן חואן, פאורטו ריקו וסנט מרטין. "כמו כן רויאל קריביאן חזרה לפעילותה השוטפת בכל המסלולים המבוקשים במערב הקאריביים אליהם נהגה להפליג כמו קוזומל – מקסיקו, גראנד קיימן, הונדורס, הוואנה- בליז ועוד…"

מנכ"ל רויאל קריביאן Michael Bayley ציין כי תמיכה תיירותית באזורים אלו היא המפתח לשיקומם של האי והתושבים. אורחי הקרוזים יוכלו ליהנות ממסע מיוחד ויוצא דופן ובין מגוון החוויות יוכלו המבקרים לצפות ביופי הטבעי, באבני דרך היסטוריים ומתרבות הייחודית לאיים. בסאן חואן ניתן יהיה לבקר באתרים עתיקים ולפקוד מבצרים מרשימים כאשר כל תייר יוכל לבחור בין נסיעה באוטובוס, רכיבה על אופניים, הליכה ברגל או להתנייד בצורה "מתוחכמת" על סאגוואי.  בנוסף לאתרים ההיסטוריים תינתן האפשרות גם לבקר באזורים הכפריים של האיים ולתפס עד Cueva Ventana, "מערת החלון" הנמצאת באי סאן חואן וניצבת על צוק בגובה 800 רגל.

אורי שנבל, מנכ"ל "סנורמה", נציגת המכירות הבלעדית של "רויאל קריביאן" בישראל מוסר: "אנו גאים להיות חלק מתאגיד התומך בתוכנית שיקום לאומית לאזור הקאריביים ומוסיף כי קיים גידול ומשמעותי של כ-30% בהזמנות לאזור, זאת בנוסף לפתיחת הקו הישיר של אל על למיאמי."  

 

 

 

Exit mobile version