Site icon IAS

קרוזיט חנכה מרכז הזמנות חדש: One stop shop

חברת התיירות קרוזיט ( Cruiseit.co.il) , חברת תיירות אונליין המתמחה בחופשות שייט בעולם, חונכת בימים אלה מרכז הזמנות הראשון מסוגו בישראל לשיווק ומכירה של חופשות שייט ברחבי העולם.

מרכז ההזמנות החדש משמש One stop shop בתחום הקרוזים הבינלאומיים, ומרכז את כל הידע בנושא, תוך הפגנת בקיאות מלאה בסוגי חבילות השייט בחברות המובילות בעולם ובהן רויאל קאריביאן, נורוויג'ן קרוז ליין, קרניבל קרוז, קוסטה, MSC ועוד. 

 

במרכז ההזמנות החדש ניתן יהיה להזמין חופשת שייט באניות קרוזים ובשייט נהרות המותאמות אישית ללקוח, בחבילות "הכול כלול" המשלבות הפלגה, טיסה והסדרי לינה.. החברה פועלת ממשרדיה ברמת השרון ובחיפה והיא מעסיקה עשרה יועצי שייט מובילים ומומחים בתחום.

 

שוק ההפלגות צומח בישראל עם גידול מתמיד של 30% בכל שנה. בעבר חופשות אלה היו מתאימות במיוחד לקהל מבוגר, אך כיום מרבית הישראליים בהפלגות הן משפחות עם ילדים, שגילו את חווית הכול-כלול לחופשה האולטימטיבית.

 

אודי שנבל מנכ"ל קרוזיט: "מרכז ההזמנות החדש שלנו הוקם על מנת להפוך את חופשת השייט לחופשה המועדפת על הקהל בישראל. היועצים שלנו עוזרים בבחירת השייט המתאים ביותר על האניות המובחרות, ועל הטיסות והמלונות המומלצים ביותר במחירים אטרקטיביים".

Exit mobile version