Site icon IAS

קוואנטום אוף דה סיז- הייטק קרוז

רויאל קאריבין אינטרנשיונל, המיוצגת בישראל ע"י חברת סנורמה, משיקה את קונספט ה-Smart Ship, האנייה החכמה בעולם, קוואנטום אופ דה סיז , שתשמח את כל חובבי הקרוזים. אניית השיט הבינלאומית החדשה של החברה תשלב בתוכה פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים שטרם נראו כמותם בים הפתוח. המטרה – שדרוג נוסף של חוויות הנופש על גבי אניות הענק של החברה.

 

ריצ'ארד ד. פיין, יו"ר ומנכ"ל רויאל קאריביין אינטרנשיונל : " אנחנו שמחים ונרגשים להעניק לאורחי האניות שלנו את החוויה הטכנולוגית המתקדמת ביותר שתלהיב, תרתק, ותקל על לקוחותינו. כל דקה שאנחנו נחסוך ונייעל היא דקה נוספת שממנה יוכלו הנופשים ליהנות על גבי האנייה".

 

6 חידושים שהופכים את Quantum of the Seas לסמארט-שיפ (אונייה חכמה):

צ'ק אין חכם– אורחי ההפלגה יוכלו לעקוב בזמן אמת אחרי המסלול המלא שעושות המזוודות שלהם אל בטן האנייה. המעקב מתבצע באמצעות תג חכם המצויד בטכנולוגיית RFID, כך שאפשר יהיה לעקוב אחרי המטען מיד עם העלייה לסיפון, וכך גם בסופה של ההפלגה.

 

מדריכים חכמים– צמידים עם טכנולוגיית RFID יאפשרו בלחיצה אחת פשוטה לנווט בקלות ברחבי האנייה, לעשות את הקניות בחנויות, להיכנס באמצעותו לחדר ועוד. בנוסף, 2 אפליקציות חדשות –  Cruise Planner וה- Royal iQ שהושקו יאפשרו לאורחים להזמין מראש מקום במסעדות האנייה, בסיורי החוף ובספא, כמו גם לעקוב אחרי מהלך חופשתם בזמן אמת.

 

חיבור חכם –  Quantum of the Seas תאפשר חיבור לאינטרנט לווייני במהירות חסרת תקדים הזהה לחיבורים יבשתיים. אורחי האנייה יוכלו לגלוש ברשת 24/7 מכל מכשיר שבו הם יבחרו להשתמש, וכך יוכלו לשלוח מיילים, להעלות תמונות ולדבר בסקייפ- גם בים הפתוח.

 

ברמנים חכמים – בר חדש על סיפון האנייה, ה- Bionic Bar, מאובזר כולו ברובוטים שיקבלו את ההזמנות מהלקוחות דרך תפריטים המוצגים בטאבלטים שבמקום, ומיד יכינו את המשקאות למזמינים.

 

קישור חכם  גם צוות האנייה ייהנה מהטכנולוגית המתקדמות. אפליקציות ייחודיות יאפשרו לצוות לעקוב אחרי העדפות ותכניות אורחי ההפלגה, ובכך יאפשרו להם להתאים את השירות בצורה המיטבית ביותר- באם זה לקוח המעדיף ארוחה טבעונית, מיקום מסוים בהצגת הערב או עיסוי שיאצו. בנוסף, כל חבר צוות באנייה יצויד בטאבלט אישי של מייקרוסופט, עם מגוון רחב של שירותים ואפליקציות התואמות את תפקידו והעדפותיו. סך הכול יחולקו לעובדי החברה כ40,000 אלף טאבלטים.

 

קיימות חכמה– על מנת להפוך את האנייה לידידותיות יותר לסביבה, נעשה שימוש בעיצוב ממוחשב מתוחכם שנועד להפחית את צריכת האנרגיה וזיהום הסביבה. האנייה לא תעשה יותר שימוש בנורות לא חסכוניות, והתאורה תסופק ע"י טכנולוגיות ה LEDוהניאון, כשחיישנים מיוחדים יעמעמו את תאורת המסדרונות כשלא יהיה בכך צורך. האנייה הינה בעלת 18 סיפונים, משקלה 168 טון, והיא יכולה להכיל כ -4,200 איש.

Exit mobile version