Site icon IAS

קבוצת רויאל קריביאן: "אחד מכל שני לקוחות בדור המילניום או צעיר יותר"

Utopia of the Seas מפליגה בדרכה ליבשת אמריקה. צילום רויאל קריביאן אינטרנשיונל

דור המילניום צובר עליה משמעותית בכל המותגים של קבוצת רויאל קריביאן ומהר יותר מכל דור אחר. לדוגמה, Silversea Cruises גם מושכת אליה יותר מבני דור המילניום, כאשר סדרת הספינות החדשה ביותר שלה, Nova, רואה תמהיל גבוה יותר של אורחים צעירים מאשר בשאר ספינות הצי.

ג’ייסון ליברטי גם אמר ש-7 מתוך 10 אורחים בהפלגות הקצרות של החברה בקריביים הם נוסעים חדשים בקרוזים או חדשים בחברות השייכות לקבוצה וכי אורחים האלו נוטים יותר לכיוון לקוחות צעירים”. מה אומרים בקבוצת קרניבל?

להמשך הכתבה באתר קרוז אין

ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-15,000 חברים

לחצו כאן, לכל הטיפים במקום אחד ומניסיון מוכח 

Exit mobile version