Site icon IAS

פרינסס קרוזס תשיק אנייה חמישית מסדרת רויאל ב-2020

פרינסס קרוזס בונה את האנייה החמישית מסדרת רויאל. צילום יח"צ

פרינסס קרוזס בונה את האנייה החמישית מסדרת רויאל. צילום יח"צ

פרינסס קרוזס בונה כעת את האנייה החמישית מסדרת רויאל – Enchanted Princess במספנות Fincantieri's Monfalcone שבאיטליה בעלות של 680 מיליון דולר ותושק ביוני 2020. משקלה יהיה 143,700 טון ותארח 3,660 נוסעים.

ה- Enchanted Princess תצטרף לאחיותיה מסדרת רויאל: Royal Princess, Regal Princess Majestic Princess and Sky Princess. הפרינסס סקיי תושק ב-2019 והאנייה השישית בסדרה – ששמה לא פורסם עדיין – תושק ב-2021 .

כמו שאר האניות בסדרת רויאל, גם האנייה החדשה תכלול מספר מסעדות, מגוון רחב של קבינות, סרטים מתחת לכיפת השמים, מסלול הליכה על משטח זכוכית הבולט מחוץ לדפנות האנייה ומאפשר צפייה ישירה של הים.

ג'אן שוורץ, נשיאת החברה, ציינה כי הנסיכה הקסומה (Enchanted Princess)  שובת לב ומציגה את האלגנטיות והחן של הדור החדש של האניות. "אנו בטוחים כי חוויית השיט באנייה זו תבטיח לאורחים חופשת שיט בלתי נשכחת ואף תעלה על כל ציפיותיהם".

בין החידושים ב- Enchanted Princess כמו גם ב- Sky Princess, שתי סוויטות סקיי שיהיו ממוקמות בחלק העליון של האנייה, מיועדות לחמישה נוסעים (מתאימות במיוחד למשפחות) ויציעו את המרפסות הגדולות בצי החברה – 65 מ”ר לחוויה מושלמת.

החל מ-8 בנובמבר 2018 ניתן יהיה לבצע הזמנות לאנייה החדשה שצפויה להפעיל מסלולי שיט באירופה החל מ-15 ביוני 2020.

חברת פרינסס קרוזס נמצאת בהליך בנייה של 5 אניות חדשות ביניהן שתיים שיופעלו באמצעות גז נוזלי טבעי (Liquefied Natural Gas) שעתידות להצטרף לצי ב-2023 ו- 2025 ויהיו גם הגדולות בצי, 4,300 נוסעים בכל אחת.

פרינסס קרוזס נוסדה ב-1965 עם אנייה אחת שהפליגה למקסיקו, כיום היא חברת הקרוזים השלישית בגודלה בעולם עם צי של 17 אניות. מארחת כ-1.7 מיליון נוסעים בשנה במסלולי שיט הנעים בין 3 ל-114 ימים מסביב לגלובוס ב-360 יעדים ברחבי תבל.

*חברת מד קרוזס היא נציגת המכירות הרשמית והבלעדית של PRINCESS CRUISES בישראל.

לפרטים ומידע נוסף:   med1@medcruises.co.il.

Exit mobile version