Site icon IAS

פרינסס קרוזס: קמפיין מיוחד לגיל הזהב

"מד קרוזס", נציגת המכירות בישראל של תאגיד שיט התענוגות הגדול והמוביל בעולם "קרניבל", בבעלות משפחת אריסון, הכולל גם את מותג השיט "פרינסס" – יוצאת בימים אלה בקמפיין חדש המיועד לאוכלוסיית גיל הזהב.

 

במסגרת הקמפיין יובאו בפני אוכלוסיית גיל הזהב היתרונות הבולטים בחופשת שיט תענוגות בהשוואה לחופשה יבשתית בחו"ל, עם דגש על צרכי האוכלוסייה המבוגרת.

 

שיט תענוגות מהווה חופשה זולה, נוחה ובטוחה יותר, לצד אינספור חוויות בלתי נשכחות.  באוניות "הדור הבא" של פרינסס ניתן למצוא טיילת חיצונית עשויה זכוכית שקופה ויוקרתית בגובה של 40 מטר מעל פני הים המעניקה תחושה של רחיפה; אולם מבואה מפואר מוקף בתי קפה וחנויות; מגוון מסעדות שף נהדרות; אולם תיאטרון מרשים; מופעי אור ומים מרהיבים; ספא מפנק ועוד אינספור אפשרויות בילוי לכל סגנון.

 

תחום הפלגות הנופש ממשיך להתחדש ולהפתיע ללא הרף וזוכה לגידול מתמיד בקרב הנופשים בעולם ואף בארץ. תחום זה נמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות בסדר גודל של 7% בעולם ובעלייה משוערת של 20% בישראל. עם זאת קיים בישראל קהל רחב שעדיין לא נחשף לסגנון זה של חופשה – ולכן פוטנציאל הגידול הארצי הינו רב. שביעות רצון הלקוחות מתחום זה הינה חסרת תקדים ועומדת על בערך 80%.

 

סקרים מצביעים על כך שחופשת שיט תענוגות משתלמת יותר מכל חופשה יבשתית אחרת ואף בטוחה יותר. בנוסף, חופשת שיט הופכת את העולם לנגיש יותר ומביאה אותנו ליעדים קסומים ברחבי הגלובוס , בזמן קצר יחסית ובנוחות מקסימלית.  חופשת שיט מתאימה לכל גיל, תקציב וסגנון חופשה. מד קרוזס מוכרת הפלגות לאלפי ישראלים בשנה.

 

מנכ"לית חברת "מד קרוזס", ענת סמובסקי: "המבחר הרחב שברשותנו, אל מול האוכלוסייה המגוונת מהווה את יתרון החברה. השאיפה שלנו לחשוף את אפשרות החופשה המשתלמת והנפלאה הזו בכמה שיותר בתי אב בישראל".  

 

מד קרוזס הינה נציגת המכירות בישראל של תאגיד שיט התענוגות הגדול והמוביל בעולם "קרניבל", בבעלות משפחת אריסון, המונה יותר מ-100 אוניות. קרניבל הינה חברת השיט הגדולה ביותר בעולם. החברה נוסדה בשנת 1972 ומשרדיה ממוקמים במיאמי ארה"ב. צי האניות שלה מונה 24 אניות. מד קרוזס מייצגת שישה מותגי שיט שונים השייכים כולם לתאגיד. החברות הן: Carnival, Princess, Costa, Cunard, P&O, Seabourn.

 

Exit mobile version