Site icon IAS

פרינסס ודיסקברי משתפות פעולה

חברת השיט פרינסס קרוזס, המיוצגת בישראל על ידי "מד קרוזס", משיקה בימים אלה תוכנית חדשה עם  קבוצת ערוצי הטלוויזיה בכבלים דיסקברי, המיועדת לכל המשפחה. התוכנית החדשנית שמה דגש על טבע, מדע וחוויות חופשה ברמה אחרת.

 

ערוץ דיסקברי ואנימל פלאנט המופקים על ידי חברת Discovery Communications – עוסקים בתכנים מדעיים רבגוניים ומגיעים ללמעלה מ-450 מיליון בתי אב וכ-160 מדינות. במסגרת הפעילות החדשה ייחשפו המפליגים בהפלגות הנופש של פרינסס לסיורי חוף ופעילויות שונות בתחומים מגוונים, כגון: אסטרונומיה, טבע, החיים מתחת למים ולחובבי ההרפתקאות: שחיה עם כרישים. בכך, מעשירה "פרינסס" את החוויה הקיימת בהפלגות הנופש באוניותיה.

 

תחום שיט התענוגות, הינו תחום התיירות הגדל והמתפתח ביותר בעולם. בשנת 2014 בחרו 21 מיליון איש ברחבי העולם בשיט תענוגות כחופשה שלהם, מתוכם כ-50 אלף ישראלים. תעשיית הקרוזים העולמית מוערכת בכ-40 מיליארד דולר. תאגיד קרניבל בשליטת מיקי אריסון חולש על כ-49% מתעשיית השיט העולמית. תחום הפלגות הנופש נמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות בסדר גודל של 7% בעולם ובעלייה משוערת של 20% בישראל. שביעות רצון הלקוחות מתחום זה הינה חסרת תקדים ועומדת על כ- 80%. סקרים מצביעים על כך שחופשת שיט תענוגות משתלמת יותר מחופשה יבשתית ואף בטוחה יותר.  חופשת שיט מתאימה לכל גיל, תקציב וסגנון חופשה.

 

מנכ"לית חברת מד קרוזס, ענת סמובסקי, ציינה כי "הפלגות נופש משלבות טיול גיאוגרפי עם בתי מלון ברמה של 5 כוכבים וקולינריה משובחת. חופשת שיט מתאימה לכל גיל, תקציב וסגנון חופשה".

 

Exit mobile version