Site icon IAS

פול גוגן לשייט מושלם בפולינזים הצרפתיים

חברת השייט היוקרתית פול גוגן, בבעלותה של חברת Pacific Beachcomber, המובילה ביעדי הנופש המפוארים של הפולינזים הצרפתיים, מציעה אוניית תענוגות לנופש המושלם.

 

האונייה פול גוגן הקרויה על שם הצייר הצרפתי המפורסם, היא בעלת מספר התארים והפרסים הרב ביותר ובעלת רצף הפעילות הארוך ביותר בים מבין כל הספינות המשייטות בדרום האוקיינוס השקט.

 

פול גוגן מספקת חווית שייט שאין כמותה ברמה של חמישה כוכבים ויותר ומציעה הפלגה יוקרתית ליעדים המיוחדים פולינזיה הצרפתית בדרום האוקיינוס השקט ודרום מזרח אסיה.

 

מהי פולינזיה הצרפתית? ובכן, זוהי קבוצה של איים קטנים וקסומים בעלי חופים עם חולות לבנים ומים צלולים בדרום האוקיאנוס השקט, שהידוע בהם הוא טהיטי ובו נמצא מרכז השלטון הצרפתי. יעד זה מסתמן ללא ספק כיעד החם הבא!

 

לפול גוגן מעל ל- 25 שנות ניסיון בשוק התיירות והיא המפעילה הגדולה ביותר של שייט באוניית יוקרה עטורת פרסים ליעדים אלה. האונייה תוכננה במיוחד להפלגה במים הרדודים של פולנזיה הצרפתית ודרום מזרח אסיה, הכוללת עצירות וביקורים במקומות שספינות גדולות לא יכולות להגיע אליהם. ההפלגה המרגיעה בין האיים מציעה נוחות ויוקרה עם סוויטות מרווחות, מרפסות פרטיות עם נוף מדהים, ספא מפואר, ספורט מים חווייתי, צוות בידור, להקות ועוד.

 

באופיר טורס הנציגה הבלעדית בישראל, גאים לספר כי לקוחות החברה דיווחו על שביעות רצון גבוהה מהחדרים, השירות, האוכל, הצוות והפעילויות המגוונות באונייה ובעגינות באיים הקסומים.

Exit mobile version