Site icon IAS

סלבריטי קרוזס: מסורת מסיבות הגאווה ממשיכה גם השנה

סלבריטי קרוזס חוגגת מסיבות גאווה באניותיה. יחצ

סלבריטי קרוזס חוגגת מסיבות גאווה באניותיה. יחצ

סלברטי קרוזס, חברת שיט התענוגות היוקרתית, חגגה את חודש הגאווה בפעם השנייה ברציפות בכל אניותיה. אדם ריפון – זוכה מדליית הארד האולימפית וג'וני וויר – המחליק האמנותי האולימפי, נכחו באחת מהמסיבות בלב ים. בשנה שעברה היה השגריר ג'סטין מיקיטה, המייסד של ארגון "Tie The Knot", העוסק בין היתר בזכויות הקהילה.

החגיגות החלו על סיפונן של האניות Celebrity Constellation® ו- Celebrity Reflection®, ביום ג' 5.6 בסיציליה, איטליה ובקרטחנה, ספרד בהתאמה.

"סלבריטי קרוזס תמיד הייתה, ותמיד תהיה מחויבת לקידום מגוון, כוללנות ושוויון. חלק מהמחויבות הינה גם לדעת מתי יש לקחת פסק זמן ולחגוג את העבודה הקשה וההצלחה של הקהילה הלהט"בית", אמרה ליסה לוטוף-פרלו, נשיאת ומנכ"לית חברת סלבריטי קרוזס. "חודש הגאווה הוא זמן מצוין לחגיגות, ועם הכיף הגדול שהיה לנו בשנה שעברה, זה היה רק הגיוני שנמשיך במסורת, רק הפעם זה יהיה פי שניים כיף ופי שניים חגיגה."

ריפון, שמפליג כעת על סיפון האנייה Celebrity Summit®, לרגל החגיגות שנערכו בלב ים, אמר: "אני מתכבד להיות השגריר של סלבריטי קרוזס במסיבה השנתית השנייה בלב ים. זה נפלא לשתף פעולה עם מותג כמו סלבריטי, שכל-כך מחויב לקהילה הלהט"בית."

סלבריטי קרוזס : גאווה בים. צילום יחצ

המסיבה נערכה בו זמנית בכל צי האניות, כשכל אנייה "העבירה את הלפיד" לאנייה הבאה, כדי שהחגיגות יימשכו לאורך אזורי הזמן ברחבי העולם. בסופו של דבר, המסיבה עברה לאורך למעלה מ-15,000 ק"מ בתשע אניות ברחבי תבל.

בחודש מרץ האחרון השיקה סלבריטי קרוזס את טיולי Celebrity Discovery שפותחים את עולם השיט לקבוצות קטנות של מטיילים סקרנים באמצעות סיורים שתוכננו בקפידה. הסיורים הראשונים המוצעים יהיו סיורים במערב הים התיכון, אליהם יתווספו סיורים נוספים בכל רחבי העולם במהלך שנת 2018.

מגוון סיורי “היוקרה המודרנית” הם הבסיס לאוסף טיולי Celebrity Discovery. כולם תוכננו מתוך מחשבה על מפליגים מנוסים וגם על אלו שזו ההפלגה הראשונה שלהם. הסיורים נעים בין סיורים אקלקטיים והרפתקאות טבע, למטיילים הסקרנים ועד סיורים לכל מוקדי “החובה” התיירותיים בכל נמל. למרות שכל סיור הוא ייחודי, כולם תוכננו עבור אלו המעוניינים בחוויית עומק ביעד ורוצים לטייל בקבוצות קטנות. עם הגבלה של עד 24 איש בכל סיור, האורחים ירוויחו יותר בכל יעד, באמצעות אינטראקציה עם המדריך וחווית טיול אישית.

Exit mobile version