Site icon IAS

סלבריטי קרוזס: לגלות את אירופה בדרך ייחודית

מסיור ייחודי בחוף אמאלפי באיטליה ועד לטעימה פרטית של לימונצ'לו בקפרי, טיולי Celebrity Discovery של חברת השייט  Celebrity Cruises פותחים את עולם השייט לקבוצות קטנות של מטיילים סקרנים באמצעות סיורים שתוכננו בקפידה. הסיורים הראשונים המוצעים יהיו סיורים במערב הים התיכון, אליהם יתווספו סיורים נוספים בכל רחבי העולם במהלך שנת 2018.

מגוון סיורי "היוקרה המודרנית"  הם הבסיס לאוסף טיולי Celebrity Discovery. כולם תוכננו מתוך מחשבה על מפליגים מנוסים וגם על אלו שזו ההפלגה הראשונה שלהם. הסיורים נעים בין סיורים אקלקטיים והרפתקאות טבע למטיילים הסקרנים ועד סיורים לכל מוקדי "החובה" התיירותיים בכל נמל. למרות שכל סיור הוא ייחודי, כולם תוכננו עבור אלו המעוניינים בחוויית עומק ביעד ורוצים לטייל בקבוצות קטנות. עם הגבלה של עד 24 איש בכל סיור, האורחים ירוויחו יותר בכל יעד, באמצעות אינטראקציה עם המדריך וחווית טיול אישית.

"הביקור האחרון שלנו באזור המרהיב של מערב הים התיכון היווה את ההשראה מאחורי אוסף הטיולים. היינו כל כך מושפעים מכל הפנינים החבויות שגילינו בזמן שהותנו באזור המקסים הזה, שרצינו להציע גם לאורחים שלנו חוויות "מאחורי הקלעים" ייחודיות. כך למעשה נולד אוסף הטיולים הזה" – אמרה ליסה לוטוף-פרלו, נשיאת ומנכ"לית חברת השייט של סלבריטי קרוזס.

סוזן בונר, סמנכ"ל הכספים ב-Celebrity Cruises, מוסיפה: "רצינו לעצב חבילת סיורים רעננה, שתעניק לאורחים הזדמנות לחוות את מערב הים התיכון והאוצרות שבו יותר לעומק. לתת להם לטעום את האזור כמו המקומיים ולמעשה לראות מה יש ליעד להציע, בדגש על האטרקציות והקולינריה. החל במקומות אייקוניים ומפורסמים ועד מסעדות מופלאות ועוד, החוויות האלו תוכננו בקפידה בכדי שקבוצה קטנה של מטיילים יוכלו צלול לעומק האזור, כפי שמעולם לא חוו".

"כיום, המפליגים אינם בוחרים באנייה כאמצעי תחבורה שמעביר אותם מיעד אחד למשנהו, ולכן אין זה מפליא שישנן אניות, כמו אלה של חברת השייט סלבריטי קרוזס, שהן שילוב של חוויה אורבנית, חוויה גאוגרפית וחוויה ימית משולבות במוצר אחד שמוגש לך תוך פינוק אינסופי ושירות שאין שני לו. שום דבר לא יכול להכין אותך לאפקט ה-וואו שחווים ברגע שעולים על אנייה כזו. מוסיף אורי שנבל, מנכ"ל חברת 'סנורמה' שירותי תיירות, נציגת מכירות של  סלבריטי קרוזס.

Exit mobile version