Site icon IAS

סין תהפוך במהרה לשוק הקרוזים הגדול בעולם

סין נחשבת כיום לשוק התעופה הגדל ומתפתח בעולם וחברות תעופה רבות הגבירו את תדירויות טיסותיהן והשיקו קווים חדשים למדינה.

 

מתברר כי לא רק שוק התעופה קוצר הצלחה חסרת תקדים, אלא גם שוק הקרוזים הולך וגדל לממדים עצומים ויהפוך במהרה לדומיננטי בעולם, ציין ארנולד דונלד, מנכ"ל קרניבל קרוז ליין לעיתון China Daily.

 

"כיום,שוק השייט בסין הוא קטן, אבל הוא צומח במהירות והתפוסה באוניות קרניבל צפויה לגדול ב-140% עד 2015. חצי מיליון נוסעים נהנו באוניות החברה בשנה שעברה ואנו מצפים למיליון בעתיד הקרוב", הוסיף ארנולד דונלד.

 

החל מ-2013 חברות השייט העולמיות הגדילו את השקעותיהן בסין והכפילו את מספר האוניות, מסלולי השייט ותדירויות ההפלגות . מספר הנוסעים בהתאם גדל ביותר מ-50% . נמלי השייט המובילים בסין הם: שנחאי, טיאנג'ין, סניה ושיאמן משם מפליגות האוניות לדרום קוריאה, יפן ולמדינות בדרום מזרח אסיה.  

 

מנכ"ל קרניבל קרוז ליין, ארנולד דונלד הדגיש כי התיירים הסינים מעדיפים מוצרי יוקרה והחברה נערכה במטרה לעמוד בציפיות. קרניבל הייתה חברת השייט הראשונה, שקיימה הפלגות לסין בשנת 2006 ובשנת 2015 מתכוונת לקיים מסלול שייט מסביב לעולם, ל-28 יעדים במשך 86 ימים, כאשר ההפלגה תצא מנמל שנחאי.

 

בשנת 2013 הושק בנמל ויקטוריה הונג קונג טרמינל הקרוזים מהגדולים והמפוארים בעולם, בשטחו של נמל התעופה הישן Kai Tak ,שנסגר ב-1998. חברת השייט רויאל קריביאן היא אחת מהשותפות להפעלת הפרויקט.

 

Exit mobile version