Site icon IAS

סבן סיז ספלנדור: סטנדרט חדש של יוקרה בעולם השיט

אטריום מרכזי באניית הפאר סבן סיז ספלנדור. צילום יחצ

אטריום מרכזי באניית הפאר סבן סיז ספלנדור. צילום יחצ

חובבי השיט הישראלים יכולים כבר לפנטז על חופשת שיט מהחלומות ואף להירשם לחופשה יוקרתית לעונת הבכורה של האנייה החדשה, סבן סיז ספלנדור (Seven Seas Splendor), להפלגות המתוכננות החל מפברואר 2020.

"אניית ה- Seven Seas Splendor מציבה סטנדרט חדש של יוקרה ולא מפסיקה לשאוף לשלמות – לכן ההפלגה על סיפונה תהא אחת הדרכים האופטימאליות לטייל ליעדים היפים בעולם", מסר בועז וקסמן – יו"ר ובעלים חברת "אופיר טורס", נציגת Seven Seas Cruises בישראל.

 אניית סוויטות ייחודית

הספינה על 750 נוסעיה, שכל תא בה הוא סוויטה עם מרפסת משלה, הינה מרווחת ביותר עם יחס עצום בין שטח הספינה לכמות הנוסעים, שהוא מהגדולים הקיימים בענף השייט.

"הספינה תצטרף לספינתה-האחות, Seven Seas Explorer, וללא ספק תעלה את הסטנדרטים בענף הפלגות היוקרה מדרגה נוספת – עם שיש מעוצב, תקרות גבוהות, עיצוב אלגנטי ואומנות אותנטית.  אותה התובנה ששימשה לעיצוב הספינה, עזרה להתוות את מסלולי עונת הבכורה. ההפלגה הראשונה, שתצא ב-7 בפברואר 2020, תיקח את האורחים למסע טראנס-אטלנטי בלתי-נשכח בן 14 לילות מברצלונה למיאמי", הוסיף בועז וקסמן.

סוויטה מפוארת באנייה סבן סיז ספלנדור. צילום יחצ

מסלולים מרתקים

"לעונת ההשקה של  Seven Seas Splendor בחרנו מסלולים ייחודיים בדיוק כמו הספינה עצמה", אמר ג'ייסון מונטגיו, נשיא ומנכ"ל Regent Seven Seas Cruises. "על בסיס היענות האורחים למסלולינו הנוכחיים ברחבי הים התיכון, הקריביים וצפון אמריקה, אנחנו צופים שההצעות החדשות שלנו יתחבבו הן על המצטרפים החדשים והן על המשתתפים הוותיקים, הממתינים להזדמנות ייחודית להיות בין הראשונים להפליג בספינת היוקרה הכי חדשה בצי שלנו".

עונת הבכורה תכלול מגוון מסלולי שייט המגיעים לאתרים אייקוניים ברחבי האיים הקריביים, צפון אמריקה והים התיכון.

באמצעות סיורי חוף חופשיים ללא הגבלה בכל אחד מהסיורים, יוכלו הנופשים לבקר במוזיאונים נודעים ובאתרים מפורסמים. הספינה תעגון בנמלים כמו סן חואן, ברצלונה, קאבו סן לוקאס (מקסיקו), ניו יורק, סן טרופז, פורטופינו, לוס אנג'לס, דוברובניק, אמלפי / פוזיטנו, קורפו וקרטחנה.

קרוז לדוגמא: שייט של 7 לילות, מברצלונה לרומא (יציאה ב- 28.5.2020 ), הינו במחיר של החל מ- 5,179$ לנוסע, בסוויטה זוגית עם מרפסת.

לפרטים נוספים: טלפון  03-5269765 או Cruie_dep@ophirtours.co.il

Exit mobile version