Site icon IAS

ניו אורלינס, נמל הבית הראשון של ויקינג קרוזס בארה"ב

בובי ג'ינדל (Bobby Jindal), מושל מדינת לואיזיאנה וטורסטאין האגן (Torstein Hagen), יו"ר חברת ויקינג קרוזס הודיעו השבוע כי חברת שייט הנהרות היוקרתית ויקינג קרוזס בחרה בניו אורלינס לנמל הבית הראשון שלה בארה"ב. הפרויקט של ויקינג קרוזס בארה"ב יספק כ-780 מקומות עבודה באופן ישיר ועקיף.

 

ויקינג קוזס תפעיל מסלולי שייט בנהר המיסיסיפי החל משנת 2017 ומתכננת לבנות 6 אוניות נוספות (300 נוסעים בכל אוניה, בעלות בנייה של כמאה מיליון דולר לאוניה) בנוסף לשתיים הראשונות כחלק מתוכנית הרחבת פעילותה בתחומי ארה"ב. מסלולי השייט יצאו מאזור הרובע הצרפתי בניו אורלינס צפונה לממפיס, סנט לואיס וסנט פול, מינסוטה.

 

"פעילותה של ויקינג קרוזס בניו אורלינס לא רק תביא עימה מקומות עבודה חדשים אלא גם תציג לעולם את לואיזיאנה ומיסיסיפי", אמר בובי ג'ינדל, מושל מדינת לואיזיאנה.

 

"אנו בטוחים שהנוסעים שלנו ייהנו מההיסטוריה, התרבות והמטבח העשיר של הערים לאורך מסלול השייט בנהר המיסיסיפי ואנו שמחים לתרום ולהביא שייט מודרני לתחומי נהר המיסיסיפי", אמר טורסטאין האגן, יו"ר ויקינג קרוזס.  

 

מיטש לנדריו (Mitch Landrieu), ראש עריית ניו אורלינס ציין כי בנוסף ליצירת כ-780 מקומות עבודה כניסתה של ויקינג קרוזס לתחומי ניו אורלינס תביא לפריחת תעשיית התיירות באזור.

 

ויקינג קרוזס נוסדה בשנת 1997 עם צי של 4 אוניות ומסלולי שיט ברוסיה. כיום הצי מונה 60 אוניות הפועלות באירופה, מצרים, סין ודרום מזרח אסיה.

Exit mobile version