Site icon IAS

נורוויג'ן קרוז ליין מציעה תאי סטודיו ייחודיים

חברת הקרוזים (Norwegian Cruise Line -NCL) ממשיכה במגמת החדשנות המאפיינת אותה, והיא הראשונה להציע תאי סטודיו ייחודיים המותאמים לנוסע שמפליג לבדו (Solo Traveler). בכך משדרגת החברה את חוויית חופשת הקרוזים של המפליגים בגפם לרמה חדשה לגמרי.

"באמצעות החידוש של NCL מפליגים בודדים משלמים עבור חדר ליחיד ואינם נאלצים לשלם סכום של זוג בתא, כפי שמקובל בדרך כלל בחופשות שייט התענוגות. בכך ההפלגה נעשית הרבה יותר כלכלית עבור המפליג היחיד.", מסרה מאשה אדמונד, מנהלת מחלקת השייט בחברת 'אופיר טורס'.

כל אחד מחדרי הסטודיו, מעוצב למטייל הסולו ובנוי לארח אדם אחד. החדרים כוללים: מיטה כפולה מקלחת מרווחת, שירותים וכיור. לחלק מהחדרים יש חיבור ביניהם, כך שאלו שמטיילים עם חברים או בקבוצה יכולים ליהנות מחדר הסטודיו הפרטי ומאווירת ה"ביחד".

החדרים ממוקמים באזור פרטי ונפרד, אשר הגישה אליו מתאפשרת רק באמצעות קוד, ובו טרקלין ובר המיועדים לנוסעי אזור זה בלבד, שם יכולים הנוסעים להיפגש עם המפליגים החברים בכל זמן ביום או בלילה לשיחות ולרכישת חברויות. בטרקלין, האורחים נהנים מחטיפים וקפה ללא תשלום, מאפשרות צפייה בטלוויזיה ומרגיעה.

מגזין Travel + Leisure העניק עיטור לחדרים אלו על עיצוב וחדשנות. המוצר הייחודי והחדשני הוצע לראשונה באוניית ה-Norwegian Epic ובהמשך גם ב- Norwegian Breakway

וה-Norwegian Gateway.

ההפלגות על Norwegian Cruise Line משווקות על ידי מחלקת Cruise No. 1 מבית 'אופיר טורס'.

לפרטים נוספים והזמנות:  03-5269765

אתר האינטרנט

 

Exit mobile version