Site icon IAS

נורוויג'ן קרוז ליין מודיעה על תכוניותיה לחידוש ההפלגות מארה"ב

נורוויג’ין בליס משייטת באלסקה. צילום יח”צ

חברת נורוויג’ן קרוז ליין, הפועלת בתחום הפלגות הנופש כבר למעלה מ-54 שנים, מכריזה היום על ציפיותיה לחידוש ההפלגות מארה”ב החל מה- 07 באוגוסט 2021, עם הפלגות בני 7 ימים מסיאטל לאלסקה, אחד היעדים הנחשקים ביותר בקרב הנוסעים.

חדשות אלו מגיעות בעקבות ההכרזה על תקן זמני של רשות התחבורה האמריקאית המאפשר לחזור לשייט לאלסקה עם קבלת האישור של המרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן (CDC). בשיתוף עם ממשלות מקומיות ותוך יישום הנחיות פרוטוקול הבריאות והבטיחות החדש של תוכנית “השייט הבטוח” (SailSAFE) המבוסס על דרישות בריאות קפדניות וכולל חיסון מלא בתוקף של כלל עובדי האונייה ואורחיה, נוסעי החברה יוכלו לגלות שוב את הקסם השובה של אלסקה יחד עם נורוויג’ן קרוז ליין.

“סיאטל תמיד הייתה הבית השני שלנו, ואנו נרגשים לחזור לנמל הבית המדהים הזה ולהביא שוב את האורחים שלנו לאלסקה”, אמר הארי סומר, נשיא ומנכ”ל חברת נורוויג’ן קרוז ליין. “לפני 21 שנה היינו הראשונים להציע מסלולים לאלסקה מסיאטל, ואנו ממשיכים לקיים את מערכת היחסים המשמעותית עם השותפים המקומיים שלנו ביעד המרהיב. חיכינו זמן רב להודעה על חידוש ההפלגות מארה”ב, ואנו גאים מאוד להפליג לראשונה מזה למעלה משנה מנמל הבית המיוחד שלנו בסיאטל למדינת אלסקה עוצרת הנשימה.”

בקיץ הקרוב יוכלו אורחים להתחיל לחוות מחדש את הרפתקאות השייט המופלא לאלסקה במסלולים שאורכם 7 ימים באונייה נורוויג’ן בליס (Norwegian Bliss), החל מה- 7 באוגוסט 2021 ועד ה- 16 באוקטובר 2021. המסלולים יכללו עגינות של 7 עד 13 שעות בסקגווי, ג’ונו, קטצ’יקן ואייסי סטרייט פוינט, אלסקה. בהפלגות נבחרות, לאורחים תהיה ההזדמנות ליהנות מהנופים השלווים של הפארק הלאומי גליישר ביי (Glacier Bay) או נופיו שיוצאי הדופן של הפיורד (Glacier Fjord) במפרץ הולקהאם.

מבט על נופי אלסקה מהנורוויג'ין בליס. צילום יח"צ

אורחי השייט יוכלו לקחת חלק גם בפתיחת מזח השייט החדש באייסי סטרייט פוינט (Strait Point), שבנתה חברת האם של נורוויג’ן, נורוויג’ן קרוז ליין אחזקות בע”מ, בשותפות עם התאגיד המקומי באלסקה הונה טוטם (Huna Totem). המזח תוכנן להיפתח לראשונה בעונת השייט של קיץ 2020, ומטרתו לאפשר לאורחים ליהנות ממדבר הקרח רחב הידיים וליצור חוויות אישיות בלתי נשכחות בחקירת הטבע הפראי, הנופים המרשימים ותרבות ילידי המקום. שדרוג הנמל כולל מתחמי מסחר ומסעדות חדשים, כמו גם הצעות לטיולי חוף ובהם מסלול האומגה הארוך בעולם, תצפית הדובים החומים הנגישה בעולם הנמצאת בחופי דרום אלסקה, צפייה בלוויתנים, הרפתקאות דייג שונות, מסלולי הליכה באורך של 104 מטרים מעל לקניון מרהיב עם אפשרות לבנג’י בגובה 275 מטרים. בשנת 2022, חוויית האורח תמשיך להתפתח עם פתיחתם של שני קווי רכבל שיספקו גישה נוחה דרך צמרות העצים לאזורי ביקור נוספים, תוך צפייה בנופים מרהיבים של שדות קרח, כמו רכס פיירווטר, הפארק הלאומי של קרחון הגליישר ביי ושמורת האבות של בני הונה טלינגיט.

“תושבי האזור מוכנים לקבל את פניהם של מבקרים מרחבי העולם לאלסקה, בה יוכלו לחוות באופן אישי את פלאי הנוף והתרבות הייחודיים ששייכים רק לה” אמר מושל אלסקה, מייק דונלוי, “אני אסיר תודה על עבודת הצוות והתכנון המדוייק של אנשים רבים מנורוויג’ן קרוז ליין, הגופים הממשלתיים כאן באלסקה, משלחת הקונגרס שלנו, תעשיית התיירות וצוות בריאות הציבור המקומי. עבודתם המאומצת מבטיחה שעונת השייט הקרובה תהיה גם בטוחה וגם מתגמלת עבור כולם”.

נורוויג’ן קרוז ליין, תמשיך לנקוט גישה קפדנית בחזרה למסלולים החדשים, תוך שיתוף פעולה הדוק עם שותפים מקומיים, שימוש בממצאים המדעיים העדכניים ביותר וייעוץ מומחים מטעם וועדת השייט הבטוח הגלובלית לבטיחות ובריאות. הוועדה תעריך באופן קבוע את הפרוטוקולים של תוכנית “השייט הבטוח” ותמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר כדי להגן על האורחים, הצוות והיעדים בהם היא עתידה לבקר. בעוד הפרוטוקולים ממשיכים להתחדש, ניתן למצוא את כל המידע המעודכן בכתובת www.ncl.com/sail-safe..

Exit mobile version