Site icon IAS

נורוויג'ן מציגה את מתחם Haven – חמש הטבות ולהרגיש "בגן עדן"

קומת The Haven, המוצעת בקרוזים של חברת Norwegian Cruise Line, קומפלקס של סוויטות יוקרתיות ומפוארות או כפי שהיא מוגדרת כ"אנייה בתוך אנייה", המציעה את העושר והאושר האולטימטיבי לאורחיה.

"מדובר באירוח בסוויטות רחבות ידיים, המעוצבות יפהפה, שירות באטלר 24 שעות, שירותי קונסיירז', זכות קדימה בעלייה לאנייה, אזורים ברחבי האנייה השמורים בלעדית למתארחים בה וכל הפינוקים האישיים אשר רק ניתן לחלום עליהם" מספרת מאשה אדמונד, מנהלת Cruise No. 1 מחלקת השייט בחברת 'אופיר טורס'.

כדי לאפשר הצצה לחוויות מהן נהנים אורחי "קומת גן העדן" וכדי לחגוג את שנת החמש של נורוויג'יאן- 5 אניות קרוז השטות באירופה וציון 50 שנה לחברה, נורוויג'יאן קרוז ליין מציגה את 5 האקסטרות שאורחי הקומה המיוחדת, המוצעת בתשע מתוך 15 האוניות הנמנות על הצי של נורוויג'יאן, נהנים מהן מידי יום.

השירות האישי

אורחי Haven מדלגים על התורים בעת העלייה והירידה מהאנייה והם מלווים אישית לסוויטה שלהם בעת ההגעה לאנייה ביום ההפלגה. מעתה, הבאטלר המנוסה שלהם העומד לרשותם 24 שעות, "יפרוק" עבורם את המזוודה ויאפשר להם לסייר ולהכיר את מרחבי האנייה או את אשר עומד לרשותם בקומת ה-Haven. ממזיגת שמפניה בחדרם ועד לעובד הנוטל מהם את מגבותיהם הרטובות, מובטח לאורחי הקומה להרגיש שהם מטופלים אישית על ידי צוות העובדים המיומנים של האנייה.

חצר ה- Haven וסיפון השיזוף

האורחים יכולים להרגיש חופשיים ורגועים באזור הפרטי השמור להם במיוחד. לרשותם בריכה פרטית, סיפון שיזוף, הוט טאב וחדר כושר. המרחב הפרטי מספק שקט ושלווה המאפשרים להתרווח ולהירגע.

זכות קדימה בכל דבר

בנוסף לזכות הקדימה בעת העלייה לאונייה ביום ההפלגה והירידה מהאנייה בעת סיום הקרוז, נוסעי קומת ה-Haven מקבלים "קריאה ראשונה" לכל הופעות הבידור על האנייה ולהזמנת מקום במסעדות. בכך מובטח לאורחים הנ"ל מקום במסעדות המיוחדות המוצעות על הסיפון דוגמת המסעדה הצרפתית Le Bistro, וכן מובטחת להם צפייה באחת מהופעות עטורת פרסי ברודווי " Burn the Floor".

מתכבדים במטעמים ייחודיים

לצד המיני בר העשיר ומכונת הקפה המשובחת שבחדרם, אורחי קומת "גן העדן" נהנים מכיבודים טעימים שנשלחים מידי ערב לחדרם. הנוסעים מוזמנים גם ליהנות מכוס קוקטייל בלאונג' הפרטי של אורחי הקומה ומהזדמנות להכיר נוסעים אחרים המתארחים באותה קומה או להתרווח עם ספר וכוס יין וליהנות ממעט שקט ודממה.

להישען בנוחיות

עם מגוון עצום של חדרים, ביניהם ווילת גן בת 3 חדרים וווילת ספא, כל אורח בקומה יכול לבחור חדר שמתאים לו. חדר עם חצר פרטית, או פנטהאוז או סוויטה אחרת כלשהי – בהם ניתן ליהנות מנוחות ויוקרתיות אולטימטיבית. האורחים יכולים לבחור מתפריט כריות, להחליט על איזה מזרן הם ישנו ובאיזה שמיכת פוך הם יתכסו. בכל חדר שהם יבחרו מובטחת להם שינה מעולה.  

עם כל ההטבות האלה, יום בחייו של אורח בקומת הHaven הינו עושר ואושר אחד גדול; עם כל הפינוקים של נורוויג'אן קרוז ליין ותוספת הבונוס של מתחם פרטי, שירותים אישיים וכל דבר נוסף אשר השהייה במתחם מעניקה הרגשת גן עדן (Heaven).

לפרטים נוספים והזמנות: 03-5269765  לאתר האינטרנט

 

Exit mobile version