Site icon IAS

מסלולי שייט חדשים ל- Tui River Cruises

שייט נהרות של Tui River Cruises יספק לכם חופשה חלומית בה הפלגה אחת תוכלו ליהנות  מביקור בכמה ערים אירופאיות מדהימות, לחוות חוויות יוצאות דופן ונופים בלתי נשכחים. 

 

שייט נהרות היא הזדמנות מצוינת להגיע למקומות קסומים ומעניינים ברחבי אירופה עם ספינות נהר מפוארות, סיורי חוף קסומים, אירוח בסטייל אירופאי ויוקרתי ע"ב פנסיון מלא והמון שלווה ורוגע. 

 

שייט הנהרות באירופה של חברת Tui River Cruises מציע מגוון רחב של מסלולים, מהפלגה קצרה ומהנה בת ארבעה ימים ועד שבועיים של נופש באווירת שלווה ורוגע. מסלולי השייט המגוונים כוללים מדינות רבות ברחבי אירופה: הונגריה, הולנד, גרמניה, אוסטריה, צרפת, סלובקיה ועוד רבות ואהובות.

 

העצירה בערים השונות למספר שעות, מאפשרת טעימה קטנה ומהנה בקצב שלכם, מהדברים המעניינים שיש לכל מקום להציע, ולהמשיך ליעד הבא. הספינות המפנקות כוללות את כל הפרמטרים להבטחת חופשה שלווה ואירוח יוקרתי: מתחם ספא עם סאונה וג'קוזי, שיעורי יוגה, מרפסות המשקיפות לנוף עוצר נשימה, בית קפה ועוד.

 

המסלולים החדשים והמיוחדים ביותר של TUI

שייט נהרות – 7 לילות בדנובה האלגנטית

 

בעקבות מסלול נהר הדנובה, תשוטו בנוף מקסים של חורשות ומטעים ירוקים ועשירים, בשתי גדות הנהר ותגיעו לעיר האוסטרית היפה, מלק. משם תמשיכו דרך אזור היין לאורך הנהר עד וינה. לאחר שתטיילו ותיהנו מביתי הקפה המסורתיים בוינה, תמשיכו לבודפשט העיר שבורכה ברשת גשרים המשתרעת לאורך נהר הדנובה האדיר. שייט לנופי ארכיטקטורה מרשימה יביא אתכם לברטיסלבה בה תגלו את העיר העתיקה שבורכה בסמטאות עם פסלים, ארמונות ושערים מרשימים.

 

שייט נהרות של 7 לילות בנהר הריין ביער השחור

 

קרוז זה יציג בפניכם את כל נקודות הציון האטרקטיביות שבנהר הריין. השייט הקסום יתחיל בעיר קובלנץ בגרמניה, הכרמים וההתמזגות של נהרות הריין הופכים את העיר למרכז עמק הרין. ספינת הנהר טואי תשוט דרך נוף תרבותי יוצא דופן ותגיע לעיר רודסהיים, עם הרחובות הצרים של המרכז ההיסטורי שם תוכלו לצפות בארכיטקטורה מדהימה. התחנה הבאה היא מנהיים, בה חביות היין המפורסמות כגדולות בעולם ואחריה תגיעו לטייל בספייר, העיר הנהדרת מימיי הביניים. עוד בשייט הריין תוכלו לסייר באלזס ושטרסבורג בצרפת.

 

משם ימשיך המסע לשוויץ שם תוכלו לחוות את ההיסטוריה העשירה של העיר בזל. בהמשך השייט תגיעו לפרייבורג, בה נמצא אחד הרבעים העתיקים והיפים ותעלות המים הצרות הזורמות לצד המדרכות. עוד תהיו בעיר מיינץ בה תטעמו יינות מהמשובחים בעולם.

 

גיל רובין, מנהל הפיתוח העסקי של חברת אופיר טורס, מוסר כי שייט הנהרות של Tui River Cruises מבוקש על ידי טווח רחב של קהלים כיוון שהוא מספק את מכלול הפרמטרים לשייט מושלם בערי אירופה, שלווה חלומית, ביקור בערים נפלאות עם מסלולי שייט מיוחדים ואירוח ברמה גבוהה.

Exit mobile version