Site icon IAS

מסלולים מרתקים ברחבי תבל באזמרה קלאב קרוזס

אזמרה קלאב קרוזס ביעד מרהיב. צילום יחצ

אזמרה קלאב קרוזס ביעד מרהיב. צילום יחצ

מסלולים מרתקים וחדשים בשנת 2020 ולמעלה מ- 800 יעדים ברחבי העולם באזמרה קלאב קרוזס ( Azamara Club Cruises® ) חברת הקרוזים האמריקנית השייכת לתאגיד רויאל קריביאן. אזמרה מתחייבת להעניק חוויית שייט יוקרתית, אלגנטית ואקסקלוסיבית לצד יחס אישי ורמת שירות שאין שני לו אח ורע בעולם השייט.

ב-2020, האורחים יוכלו לטייל לעומקם של היעדים החדשים, הכוללים את דרום אפריקה, פולינזיה הצרפתית והוואי. מתוך 92 מסלולי שיט בשלוש אניות החברה, אזמארה קלאב קרוזס תציע 41 נמלי עגינה חדשים, שהיות ארוכות ב-303 נמלים,  שהיות למשך לילה ב-170 נמלים וכן 40 מסלולי עומק ביעדים ספציפיים, בהם האורחים יעגנו במספר נמלים באותה המדינה ויוכלו לחקור אותה יותר לעומק, לרבות שהיות למשך לילה ברוב העגינות.

"תוספת האנייה השלישית, ה-Azamara PursuitSM, איפשרה לנו להרחיב את הפעילות לשבע יבשות ולהביא את האורחים ליעדים, חוויות ואפשרויות חדשות", אמר לארי פרימנטל, נשיא ומנכ"ל אזמארה קלאב קרוזס. " ב-2020, תציע החברה עלייה של 12% במספר היעדים בהשוואה לשנת 2019. דבר המאפשר לחוות ערבים ולילות בחלק מהיעדים הנחשקים ביותר".

מסלולים מרתקים עם אזמרה קלאב קרוזס. צילום יח"צ

שנת 2020: מסלולים חדשים ומרתקים

מסלולי הפלגה באפריקה ודרום האוקיינוס השקט

לראשונה – עגינות ביבשת אפריקה ובדרום אפריקה בפרט. בכל הפלגה יוצעו מבחר של סיורי חוף עמוקים, הכוללים: מסע ללב תרבות הזולו, מסע לחבלי היין המפורסמים של דרום אפריקה ומעבר לכך.

כמו כן, תהיה אפשרות לשלב את מסלולי ההפלגה החדשים בדרום אפריקה עם חבילות של סיורים יבשתיים לפני או אחרי ההפלגה ע"י שיתוף פעולה של חברת אזמארהקלאב קרוזס עם חברת הספארי "מיקאטו". שתי החברות חולקות את אהבתן לטיולים, סיורים ואת הערך העליון של יצירת חוויה יחידה במינה עבור הנוסעים. צפויות להיות 30 יציאות של שני המסלולים הבאים:

המסלולים בשנת 2020 גם יציגו לראשונה הפלגה בת 18 לילות לפולינזיה הצרפתית והוואי, דרך איי הוואי הייחודיים ביותר (מאווי, אואהו והילו). במהלך ההפלגה האורחים יוכלו לרכוש משי פולינזי ופנינים שחורות מטהיטי, שקיימות רק באזור זה של העולם. סיורי החוף כוללים בין היתר :

מסלולים מרתקים לצד אוכל גורמה ובילויים באזמרה. צילום יח"צ

קטגוריית קבינות חדשה :Veranda Plus

החל מ-2020, חברת אזמארה תציע לאורחים חוויית אירוח מקיפה יותר, שתיקרא Veranda Plus. חדרי מרפסת בתוספת קטנה במחיר ובנוסף יוכלו האורחים ליהנות משלל הטבות כמו : חבילות גלישה באינטרנט, ארוחה באחת ממסעדות היוקרה, קדימות בעלייה ובירידה מהאנייה ועוד.

"אנו רואים שינוי במגמה ועלייה בביקוש גם בתחום הפלגות היוקרה. אם בעבר מירב הנוסעים באניות היוקרה היו מטיילים וותיקים שמכירים את ענף השייט, בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר צעירים בממוצע גילאי 40 בוחרים בחבילות הבוטיק ומחפשים את חוויית ה"הכל כלול" גם בשייט יוקרה. מציין אורי שנבל, מנכ"ל חברת 'סנורמה' נציגת מכירות של תאגיד השייט רויאל קריביאן בישראל.

Exit mobile version