Site icon IAS

מיאמי, נמל הבית של Norwegian Escape

חברת השייט נורוויג'ן קרוז ליין הודיעה כי  Norwegian Escape , האוניה הגדולה ביותר תהפוך את מיאמי, בירת השייט העולמית, בחורף 2015/16 לנמל הבית הקבוע שלה ותבצע מסלולי הפלגות למזרח הקריביים.

 

קווין שיהאן, מנכ"ל החברה מסר כי "הצבתה של Norwegian Escape  במיאמי עולה בקנה אחד עם פריסת נורוויג'ן Epic  השנה באירופה. פריסה זו ממחישה את הגישה המאוזנת לפיה המטרה היא לפרוס את יציאות המסלולים ולהבטיח מגוון יעדים ברמה גבוהה לאורחים שלנו. שיקולים רבים התבססו על משובי האורחים  ואנו מקווים ובטוחים שהם ישמחו על השינויים והשדרוגים הללו."

 

נורוויג'ן Escape  תשקול כ- 163,000 טון ותכיל כ- 4200 מקומות. האונייה תפליג החל מנובמבר 2015 לאיים הקריביים, לאיי הבתולה ארה"ב , איי בהאמה ולאיי הבתולה הבריטיים.  האוניה תציג את כל המאפיינים החדשניים הקיימים באוניות הצי , Norwegian Breakaway ו – Norwegian Getaway , בתוספת חידושים יצירתיים שהחברה תחשוף בהמשך.

 

ביל ג'ונסון, מנהל הנמל במיאמי: "אנו מצפים בברכה לנורוויג'ן Escape   ,זו תהיה אוניה מרשימה ותוספת נהדרת לנמל".

 

גיא הארווי שזכה להכרה כאומן חיות הים הטוב בעולם יעצב את יצירות האומנות באונייה המותאמות לקונספט של נורוויג'ן Escape   וכן, יציג הופעת בעלי חיים ימיים.

 

גיא יצר גם סרטים תיעודיים שהופקו על חיות בסכנת הכחדה כך שאורחים המתעניינים יוכלו לצפות בסרטים ולעזור בעתיד לשימור האוקיאנוס והחיות בו.

 

קווין שיהאן מנכ"ל נורוויג'ן קרוז ליין מסר כי "גיא הארווי הוא האמן המושלם לעיצוב יצירות האומנות של נורוויג'ן Escape   , הוא נלהב מאוד ליצור בהשראת חיות הים. אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה עם גיא יקדם מטרה חשובה ומשותפת של שמירת הסביבה הימית".

 

הארווי אמר בתגובה: "אני גאה מאוד להיות האמן של האוניה הגדולה ביותר, נורוויג'ן Escape   , למען הגברת המודעות של הציבור לנושא חשוב זה, עם ציור גדול אשר יביע את הכבוד הראוי לבעלי החיים הימיים הנמצאים בסכנת הכחדה."

 

גיל רובין , מנהל הפיתוח העסקי של חברת אופיר טורס הודיע על השקת אפליקציה חדשה הזמינה על האונייה נורוויג'ן Getaway   ושמה " Norwegian IConcierge". האפליקציה תיושם  גם באוניות Epic ו-  Breakaway , עד סוף שנת 2014 .

 

נורוויג'ן בשיתוף עם אלין אינטראקטיב יצרו את האפליקציה  המאפשרת לאורחים גישה למידע בזמן השייט דרך wifi המבוסס על פלטפורמת Digimobile . את האפליקציה האורחים יוכלו להוריד בחינם ולתקשר בנוחות עם מערכת נורוויג'ן מכל מקום על מנת לבצע הזמנות לטיולי חוף, להזמין מקומות במסעדות, להתעדכן בפעילויות האונייה וכדומה.

 

מנכ"ל נורוויג'ן קרוז ליין קווין שיהאן : "אנו שמחים שכעת האורחים שלנו יוכלו ליהנות מהפלגה אולטימטיבית תוך גישה למידע בטכנולוגיית האפליקציה המתקדמת."

 

Exit mobile version