Site icon IAS

להפליג מנמל חיפה לקרוז יוקרתי

בשעה שמרבית חברות השיט הבינלאומיות נמנעות מלפקוד את נמלי ישראל נוכח המצב הגיאופוליטי השורר באזור, חברת הקרוזים היוקרתית 'Regent Seven Seas Cruises’, הודיעה כי תאפשר לחובבי חופשות השייט הישראלים לעלות לאוניה החדישה 'Seven Seas Explorer', שתושק ביוני 2016 ותעגון גם בישראל כחלק ממסלול השייט, שתקיים בים התיכון.

 

"חברת Regent Seven Seas Cruises’', מוכיחה בפעם נוספת את אהדתה לישראל ולנופשים הישראלים. בחודש מאי ביקרה בנמל חיפה למשך יומיים האוניה 'Seven Seas Voyager' של החברה, כאשר על סיפונה היו כ- 700 נופשים, שסיירו במהלך יומיים ביעדים רבים בישראל", אמר, בועז וקסמן, בעלים ויו"ר חברת התיירות 'אופיר טורס', הנציגה הבלעדית בישראל של חברת השיט ריג'נט סבן סיז קרוזס.

 

הנופשים הישראלים, יצטרפו להפלגה באוניה החדשה והמפוארת מחיפה לרומא, במהלכה תפקוד נמלים בקפריסין, טורקיה, יוון, כריתים, מלטה ואיטליה. הנוסעים יחוו במשך 14 ימים רמה גבוהה של אירוח יוקרתי וטכנולוגיה חדשנית. כל האורחים באונייה ייהנו מאירוח בסוויטות מעוצבות ומרווחות עם מרפסת, מארוחות גורמה המוגשות בכל שעות היום, משתיית משקאות אלכוהוליים איכותיים, מסיורי חוף, מהופעות מרהיבות, כאשר כל אלו כלולים במחיר הקרוז.

 

Exit mobile version