Site icon IAS

לא רק באמסטרדם: לראשונה משט גאווה בחופי ישראל

משט הגאווה_כך עושים את זה באמסטרדם, והשנה גם בגרסה ישראלית_ צילום By D.Cz. For Shutterstock

לאחר שאירועי חודש הגאווה הפכו לחלק בלתי נפרד מסדר היום התרבותי בערים מרכזיות בישראל, השנה לראשונה יתפרסו חגיגות הגאווה גם למפגן ימי במשט גאווה שמצדיע להישגים ולקידום הזכויות של הקהילה הגאה בישראל. את המשט תארח עיריית הרצליה בשיתוף החברה לפיתוח תיירות בעיר כאירוע השיא של חודש הגאווה בהרצליה.

המשט אשר יוזנק ביום שישי ה- 18 ליוני בשעה 10:00 בבוקר ממרינה הרצליה על ידי ראש העיר משה פדלון, סגן ראש העיר מר עופר לוי ויו"ר החברה לפיתוח התיירות בעיר הגב' עפרה בל,  יכלול עשרות כלי שיט אשר יקושטו באווירת קרנבל גאה עם מוזיקה מקפיצה, מופעי דראג שטים, שרשראות ודגלים שיצבעו את האירוע בשלל צבעי הקשת.

הציבור מוזמן לצפות במשט שיעבור בחופי הרצליה ותל אביב בשעות:

10:00 אכדיה דרום , אכדיה מרכז, 10:15 אכדיה צפון, 10:30 חוף זבולון, חוף השרון, 10:40 סידנא עלי. לקראת השעה 11:15 יחלוף המשט מול חוף הכוכבים והחוף הנפרד בהרצליה ויגיע עד לחוף הצוק תל אביב.

"הרצליה גאה בכל תושביה ומתייחסת לכולם באופן שוויוני ומכבד. נמשיך לעמוד על זכויותיהם של כל תושבינו באשר הם, ולחנך גם את הדורות הבאים על פי ערכי יסוד אלו. פעילותה של הקהילה הלהט"בית למען קבלת שוויון זכויות, כמו כל אזרח במדינה, היא פעילות חשובה וצודקת מאין כמוה", מציין ראש עיריית הרצליה משה פדלון.

"מרינה הרצליה המארחת בקיץ הקרוב עשרות אירועים ופסטיבלים שמחה ונרגשת להצטרף לחגיגות חודש הגאווה במפגן ימי גאה ראשון מסוגו. הקהילה הגאה מהווה חלק בלתי נפרד מפניה המיוחדות של הרצליה אשר פועלת כל העת להעלאת המודעות למגוון, לחינוך סובלני ולקבלת השונה כאזרח שווה בין שווים", מרחיבה עפרה בל סגנית ראש העיר הרצליה ויו"ר החברה לפיתוח התיירות בעיר.

https://www.facebook.com/HerzliyaMarina

ניתן לצפות במשט לאורך חופי הרצליה ות"א הצפוניים. 

יום שישי 18 ליוני

10:00-12:00

מרינה הרצליה

לראשונה משט גאווה מצב מפת המשט
Exit mobile version