Site icon IAS

כה יפה: ה-MSC בליסימה הושקה בנמל סאות'המפטון באנגליה

מסך לד אדיר ממדים (הגדול ביותר בים כיום) על סיפון ה-MSC בליסימה, עליו יוקרנו 24 שעות ביממה תכניות בידור. צילום יח"צ

ענקית הספנות MSC השיקה בסוף השבוע בטקס חגיגי בנמל סאות'המפטון שבאנגליה את אוניית הפאר בליסימה – החדישה ביותר בענף הקרוזים. עלות ההשקעה נאמדת בכמילארד דולר והספינה מתאפיינת בחידושים טכנולוגיים ייחודים.

השחקנית האיטלקיה סופיה לורן בטקס ההשקה באוניה בליסימה. צילום יח"צ

לטקס ההשקה וגזירת הסרט, הזמין ג'אנלואיג'י אפונטה, מייסד  ויו"ר החברה, כוכבים וידוענים מכל רחבי העולם ביניהם: השחקנית הוותיקה סופיה לורן, ניל רוג'רס, אנדראה בוצ'לי ואחיו מטאו בוצ'לי , מנהלי ושותפי חברת הקרוזים ואורחים רבים מרחבי העולם, שנהנו גם מהופעה חיה של "קרקס השמש" – Cirque du Solei- שיופיעו באופן קבוע באוניה.

במהלך ההשקה הכריזה MSC על שותפות חדשה עם אחד השפים הטובים בעולם ריימונד בלאן, בעל שני כוכבי מישלן, שהמפליגים באניה ייהנו ממטעמיו.

לאנייה 19 סיפונים, כ- 4,500 מ"ר של שטחי בריכה ובהם ארבע בריכות, בריכה פנימית עם תקרת זכוכית, פארק מים ומגלשות ענק מהירות, גשר "ההימלאיה" שמקיף את האנייה ועליו ניתן לעלות לגובה של 82 מטר מעל פני הים. בנוסף, באנייה 12 מסעדות, 20 ברים, 7 מועדוני ילדים שבהם פעילויות מיוחדות בשיתוף עם חברות הענק לגו וצ'יקו המתמחות במשחקים ובחדרים ייחודים. מועדון יאכטות מפואר, מסך לד אדיר ממדים (הגדול ביותר בים כיום) עליו יוקרנו 24 שעות ביממה תכניות בידור. האורחים ייהנו מ-12 הופעות בלעדיות של סירק דה סוליי פעמיים ביום (שתי הופעות שונות) וכן מתיאטרון ברודווי מדי ערב.

אפליקציה ייעודית לחופשה

באנייה הושקו לראשונה חידושים טכנולוגים בלעדיים ל-MSC ובהם צמיד חכם באמצעותו ניתן לדעת בכל רגע נתון היכן נמצאים האנשים איתם הגיעו האורחים לקרוז, לפתוח את דלת החדר ולשלם באמצעותו על כל הרכישות במהלך החופשה; עוזרת אישית – זואי תואמת הסירי בניידים, הממוקמת בכל חדר ומאפשרת לקבל מידע על כל פעילות שנעשית באנייה במהלך כל רגע נתון; אפליקציה ייעודית לחופשה הפועלת בסמרטפון, בטאבלט, במחשב נייד ובמסכי מגע הפזורים ברחבי האנייה. בנוסף, האפליקציה מנווטת את האורחים מרגע ביצוע הצ'ק-אין ומציגה את התכנית היומית, מאפשרת לבצע הזמנות למסעדות, לסיורי חוף ועד ביצוע צ'אט עם אנשי הצוות.

חדר אירוח באניית בליסימה, שלה 19 סיפונים. צילום יח"צ

לראשונה יערך ב-19/4 בערב פסח ליל סדר על סיפון האנייה ללא תוספת תשלום לנרשמים מראש. במהלך הפלגת הפסח יוקצה אזור מיוחד עבור הקהל הישראלי, בו יוגשו מאכלים ברוח החג. כמו כן, מדריך ישראלי ישתלב בצוות הבידור של האנייה.

MSC בליסימה היא האנייה ה-16 של חברת הקרוזים האיטלקית ואניית "הדור הבא" הרביעית של החברה, שהושקה ב-12 החודשים האחרונים, אחרי ה- MSC Meraviglia וה- MSC Seaside ו- Seaview MSC.

Exit mobile version