Site icon IAS

טעימה ראשונה מ- Norwegian Escape

חברת השייט נורוויג'ן קרוז ליין חשפה את התוכנית המפורטת לאונייה Norwegian Escape, המסמלת את הבריחה אל החופש ברמה הגבוהה ביותר של הפאר ויוקרה.

 

נורוויג'ן Escape  נמצאת בשלבי בנייה ותושק ב- 2015.. נורוויג'ן Escape תכלול את כל התכונות המהפכניות של נורוויג'ן בריקאווי ונורוויג'ו גטאווי בתוספת שכלולים לחוויית שייט מרגשת ומיוחדת. האונייה תארח 4200 נוסעים.

 

קווין שיהאן, מנכ"ל נורוויג'ן קרוז ליין מסר כי "נורוויג'ן Escape תספק את המענה האופטימאלי לכל סוגי האורחים עם יוקרה, הדר ופינוקים אולטימטיביים לשייט מושלם."

 

האונייה תכלול מגוון סוגי סוויטות וחדרים מאובזרים ומרווחים. 4 סוויטות דלקס מפוארות  המשתרעות על שטח של כ- 1300 מטר, עם פינת אוכל, בר משקאות, חדר אורחים, מרפסות מרווחות ונוף מרהיב. כמו כן, 308 מיני סוויטות משפחתיות וזוגיות מודרניות ומפוארות. 

 

לאוהבי הספא והפינוקים,  תציעה האונייה  20 מיני סוויטות ספא בעיצוב לבן ובאווירת שלווה עם מיטות קינג סייז, ג'קוזי בחדר, מקלחת מפל וספא צמוד.

 

גיל רובין, מנהל הפיתוח העסקי של חברת אופיר טורס, מוסר כי חוויית השייט עם חברת נורוויג'ן קרוז ליין ממשיכה להפתיע ומשדרגת את עצמה משנה לשנה, עם סטנדרטיים גבוהים, אבזור מפנק, שירות ברמה גבוהה, מגוון מסעדות ואירוח מושלם.

Exit mobile version