Site icon IAS

חידוש ההפלגות של חברת נורוויג’ן קרוז ליין

הנורוויג'ן ספיריט עם חיפה ברקע. צילום רחפן ארז סימון, גיאודרונס

חברת נורוויג’ן קרוז ליין , מודיעה על חזרתה המיוחלת לשירות וחידוש ההפלגות עם מסלולים חדשים באירופה ובאיים קריביים החל מה- 25 ביולי 2021.

חברת הקרוזים תחדש את הפלוגותיה בתפוסה חלקית עם שלוש אוניות נבחרות מתוך 17 האוניות של החברה, אשר יהיו הראשונות לקבל את פני האורחים בסיפון, נורוויג’ן ג’ייד (Norwegian Jade), נורוויג’ן ג’וי (Norwegian Joy) ונורוויג’ן ג’ם (Norwegian Gem). אורחים הממתינים זמן רב לחזרה לשייט יוכלו ליהנות מההזדמנות לבלות את הקיץ בחקר אתרים ארכיאולוגים עתיקים וחופים שטופי שמש, בהפלגות חדשות לאיים היוונים, שיצאו מאתונה (פיראוס) החל מ-25 ביולי 2021 וייארכו כשבעה ימים באונייה Norwegian Jade.

כמו כן, האורחים יוכלו ליהנות מביקור באיים הקריביים במסלולים שונים באורך שבוע ימים, הראשון מבניהם יפליג ממונטיגו ביי, ג’מייקה, החל מה-7 באוגוסט 2021 באונייה Norwegian Joy , והשני מפונטה קאנה (רומאנה), הרפובליקה הדומיניקנית, באונייה Norwegian Gem  החל מה- 15 באוגוסט, 2021.

“יותר משנה לאחר שהשעינו את ההפלגות לראשונה, סוף סוף הגיע הזמן לספק לאורחים הנאמנים שלנו את החדשות על השיבה הגדולה להפלגות”, אמר נשיא ומנכ”ל נורוויג’ן קרוז ליין, הארי סומר. “עבדנו בחריצות רבה לקראת חידוש הפעילות שלנו, תוך התמקדות בחוויית האורח והקפדה יתרה על נהלי הבריאות והבטיחות. הזמינות ההולכת וגדלה של חיסוני נגיף הקורונה שינתה את כללי המשחק. החיסונים, בשילוב עם נהלי הבריאות והבטיחות שלנו מבוססי המדע, יסייעו לנו לספק לאורחינו את החופשה שאנו מאמינים שתהיה הבריאה והבטוחה ביותר בים.”

סומר הוסיף, “כל האורחים הצפויים לצאת להפלגה עד ה-31 באוקטובר 2021 יידרשו להתחסן באופן מלא ולהיבדק לפני העלייה לאוניות שלנו. בהתחשב באופי התפתחות המגפה, קצב החיסונים המואץ ומהירות הלמידה המדעית, מוקדם מדי לקבל החלטות לגבי פרוטוקולי הבריאות והבטיחות שלנו להפלגות החל מה- 1 בנובמבר 2021. אנו נמשיך לעדכן ולהתאים את נהלי הבריאות והבטיחות שלנו בהסתמך על נתוני המדע ובכפוף להמלצות מועצת המומחים שלנו בתהליך קבלת ההחלטות בנושא המדיניות והנהלים שלנו.

בעוד שלחברה כבר היו פרוטוקולי בריאות ובטיחות מוקפדים, בשנה האחרונה עסקה החברה בפיתוח וקידום רחב של פרוטוקלים אלה ונוספים, תוך שימוש בממצאים המדעיים העדכניים ביותר וייעוץ מומחים בנושא. אתמול, השיקה חברת האם נורוויג’ן קרוז ליין אחזקות את תוכנית המדיניות של החברה בנושאי בריאות ובטיחות המכונה “השייט הבטוח” (SailSAFE) ומבוססת על שלושה עקרונות מרכזיים: 1) בטיחות לאורחים ולצוות האונייה תוך הקפדה על דרישות בריאות קפדניות הכוללות חיסון בתוקף, בדיקת קורונה בינלאומית ותהליכי סינון בריאותיים. 2) בטיחות על הסיפון באמצעות מערכת סינון אוויר ברמה גבוהה, אמצעי חיטוי מוגברים, ומשאבים רפואיים משופרים. 3) הקפדה על בטיחות גם בחוף על ידי שיתוף פעולה עם מפעילי תיירות מקומיים כדי להרחיב ולאפשר הגנה מירבית בכל יעד.

בעוד שהפרוטוקולים ממשיכים להתעדכן ומידע נוסף יהפוך זמין, תוכלו למצוא את כלל העדכונים באתר החברה בכתובת www.ncl.com/sail-safe.

היום, הודיעה החברה גם על הקמתה של וועדת הבטיחות והבריאות הגלובלית של החברה, באותו השם (SailSAFE), המורכבת משישה מומחים הידועים כמובילים בתחומם. בראשות הוועדה עומד היו”ר ד”ר סקוט גוטליב, לשעבר ראש מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) המכהן במקביל גם כשותף בכיר בפאנל השייט הבטוח, שהוקם במטרה להנחות את חברות הקרוזים לקראת חזרה בטוחה של תעשיית השייט. עבודתה של הוועדה תשלים את יוזמת פאנל השייט הבטוח ותתמקד ביישום ושיפור מתמשך של פרוטוקולי הבריאות והבטיחות של פעילות החברה. מידע נוסף בנושא זמין כאן.

לאורחים יש ההזדמנות לעקוב אחר ההכנות הסופיות של החברה לקראת החזרה להפלגות וקבלת נוסעים על הסיפון באמצעות סדרת הדוקו “יוצאים לדרך” (EMBARK – The Series) אשר תוקרן בבכורה ב- 16 באפריל בשעה 20:00 בפייסבוק ובאתר www.ncl.com/embark.

נורוויג’ן קרוז ליין עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם שותפים מקומיים ונוספים על מנת לספק לאורחיה לא רק חופשה בטוחה אלא גם חוויה יוצאת דופן.

סומר המשיך, “חידוש פעילות החברה הוא מאמץ מקיף הכולל גורמים רבים ברחבי העולם. אנו גאים מאוד בשיתופי הפעולה שלנו ומצפים להמשיך ולהעמיק את השותפויות שלנו בעתיד”.

בברכה על ההודעה, שר התיירות הג’מייקני, אדמונד ברטלט, אמר, “אני מאוד מרוצה מכך שנורוויג’ן קרוז ליין בחרה בג’מייקה כאחד היעדים הראשונים בעולם לבקר בהם לאחר חידוש פעילותה. אנו מצפים לקבל את חברת הקרוזים חזרה לחופינו, ואני בטוח ששותפות חשובה זו תסייע במאמצינו לבנות מחדש את תחום התיירות שלנו ולחזק את כלכלתנו. ג’מייקה מוכנה לחזרתה של תיירות השייט וזאת על בסיס פרוטוקולים קפדניים על מנת להבטיח חוויה בטיחותית, חלקה ובטוחה”.

המסלולים הקריביים החדשים האלו מספקים לאורחים 10 עד 11 שעות חוף, כאשר כל הפלגה כוללת יומיים בלבד בים וארבעה נמלי הפלגה נפרדים. בנוסף, אורחים היוצאים להפלגה ממפרץ מונטגו שבג’מייקה באונייה  Norwegian Joy יוכלו ליהנות גם מביקור בהרווסט קיי, יעד הנופש הפרטי של החברה בבליז.

בתגובה להודעת נורוויג’ן קרוז ליין כי היא תפליג לפונטה קאנה לראשונה בתולדותיה, נשיא הרפובליקה הדומינקית, לואיס אבינאדר, הביע את הערכתו, “מהיום הראשון היינו מחויבים לבצע את כל הפעולות הנחוצות לתמיכה בהתאוששות תעשיית התיירות שלנו. נוכחותה של חברת הקרוזים בקיץ הנוכחי מאשרת את מחויבותנו לספק יעד בטוח עבור המטיילים. אנו מודים לנורוויג’ן קרוז ליין על שבטחה בארצנו”.

אורחים המפליגים במסלולי האיים היווניים על גבי ספינת Norwegian Jade בקיץ ובתחילת הסתיו הקרובים יתעוררו בכל יום ליעד חדש אותו יוכלו לבלות ולחקור במשך שמונה עד תשע שעות נמל.

שר התיירות היווני, הארי תיאוהריס, אמר, ”אנו מקבלים בשמחה רבה את ההודעה של נורוויג’ן קרוז ליין להפעיל מחדש את הפלגותיה מיוון. המגוון הרחב והצבעים העשירים של כל יעדינו, יחד עם ההיסטוריה הארוכה שלנו, התרבות הייחודית והחוויה הקולינרית המפורסמת, יבטיחו חוויה יוצאת דופן עבור האורחים. בשנת 2020, פתחנו את שערי התיירות בבטחה ואנו פועלים להמשיך לעשות זאת גם השנה, כך שהמבקרים יוכלו לחזור הביתה עם עם זיכרונות שהם גאים לחלוק ויהוו חלק במשך כל החיים”.

במקביל להודעתה על החזרה לשירות, ביטלה היום נורוויג’ן קרוז ליין את כלל ההפלגות המתכוננות לחודשים יולי-אוגוסט באוניות Norwegian BreakawayDawnEscapeGetawaySkySpiritStar and Sun. בנוסף, ההפלגות המתוכננות עד ה-1 בספטמבר 2021 באונייה  Norwegian Epic וההפלגות המתוכננות עד ה-07 בנובמבר 2021 באונייה Norwegian Pearl בוטלו גם הן. החברה תיצור קשר ישיר עם אורחים וסוכני נסיעות אשר הזמינו הפלגות בתאריכים אלו.

כמו כן, האריכה החברה את מדיניות הביטולים הזמנית “השקט הנפשי” עבור אורחים אשר יבצעו הזמנות להפלגות עד ה-30 באפריל 2021, עבור הפלגות העתידות לצאת עד ה-31 באוקטובר 2021. האורחים יורשו לבטל את ההזמנה עד 15 יום לפני ההפלגה. אורחים אשר ינצלו את מדיניות הביטול יוכלו לקבל החזר מלא בצורת זיכוי עבור ההפלגה הבאה שלהם עד ה-31 בדצמבר 2022. בנוסף, התשלום הסופי עבור הפלגות היוצאות עד ה-31 באוקטובר 2021 יוכל להתבצע עד 60 יום לפני מועד היציאה, בניגוד לנוהל הסטנדרטי שעד 120 יום.

אורחים המעוניינים בפרטים הכי עדכניים אודות החזרה להפלגות יכולים להירשם כאן.

למידע נוסף על הספינות זוכות הפרסים של החברה ופרטי מסלולים ברחבי העולם, או לצורך הזמנת שייט, אנא צרו קשר עם סוכן הנסיעות או בקרו באתר החברה www.ncl.com .

Exit mobile version