Site icon IAS

חופשות שייט גלאט כשר

"לאור ביקוש הולך וגובר מצד הקהל הדתי לקחת חלק בחופשות שייט (קרוזים), יזמנו השנה חבילות מיוחדות המיועדות לציבור הדתי, אשר יאפשרו להם לבלות חופשות משפחתיות עם ארוחות גלאט כשר.", מסרה מאשה אדמונד, מנהלת קרוז מס' 1 חברת 'אופיר טורס'.

אופיר טורס מציעה את הקרוזים באוניות חברת השייט האיטלקית קוסטה (Costa). כל הארוחות שיוגשו במהלך ההפלגה יהיו כשרות בהשגחת הרב שלמה יפרח מצרפת, כאשר הן יבושלו כולן על האוניה, עליה גם יהיו משגיחי כשרות. באוניה יהיה גם בית כנסת, שיפעל בכל ימי ההפלגה. מדובר בקרוזים הרגילים של חברת Costa והנופשים הישראלים שומרי הכשרות יהיו חלק בלתי נפרד מההפלגה.

דוגמאות לקרוזים בהם ניתן יהיה ליהנות מחופשה משפחתית המיועדת לשומרי הכשרות:

הפלגה על אוניית Costa Magica; ממרסיי לרומא; אשר תפליג ב-24 במאי, ל-9 לילות; במרסיי, טנג'יר (מרוקו), קזבלנקה (מרוקו), קדיז, ליסבון, אליקנטה ורומא – במחיר של החל מ- 1690 יורו לאדם (בתא זוגי), כולל טיול חוף, ויזה ולינה במרוקו.

שייט על אוניית Costa Deliziosa; מוונציה לוונציה; אשר יצא ב-21 באוגוסט, ל-7 לילות; ויעגון בונצייה, בארי, קורפו, מיקונוס, סנטוריני ודוברובניק – במחיר של החל מ- 1490 יורו לאדם (בתא זוגי).

על אוניית Costa Diadema; יוצע קרוז ממרסיי למרסיי; למשך 7 לילות עם עגינה במרסיי, ברצלונה, פלמה דה מיורקה, נאפולי, לה ספציה וגנואה – במחיר של החל מ- 1490 יורו לאדם (בתא זוגי). יציאות ב-10.7 וב-21.8.

ההפלגות משווקות על ידי מחלקת Cruise No. 1 מבית 'אופיר טורס'.

לפרטים נוספים והזמנות: 03-5269765

 

 

Exit mobile version