Site icon IAS

חברת שייט הנהרות AmaWaterways זכתה בפרס המצויינות

AmaMagna עוגנת בנמל בודפשט בהונגריה. צילום יח"צ

חברת שייט הנהרות AmaWaterways, המיוצגת בישראל על ידי חברת אופיר טורס, זכתה בשלושה פרסים בתחרות בחירת העורכים של ירחון השייט Cruise Critic לשנת 2019, כולל הפרס הראשי, כשהוכתרה בתור "קו שייט הנהרות הטוב ביותר". כמו כן זכתה  AmaWaterways להכרה בתור "קו שייט הנהרות הטוב ביותר למשייטים פעילים" זו השנה השנייה ברציפות, וכן בציון "ספינת הנהר החדשה הטובה ביותר" שהוענק ל-AmaMagna  שיצאה להפלגת הבכורה שלה בחודש מאי השנה.

"שנת 2019 הייתה שנה מדהימה עבורנו ב-AmaWaterways. שלוש אוניות חדשות הצטרפו לצי שלנו, ביניהן AmaMagna המהפכנית. אנו גאים מאוד לקבל את אותות ההכרה מצד עורכי ה-Cruise Critic, שמהווים סמכות מהימנה בכל מה שנוגע לשיוט", אומרת קריסטין קארסט, סגנית נשיא ומייסדת-שותפה של AmaWaterways. "פרסים אלה מהווים עדות אמתית לעבודתם הקשה ולהתמדה של הצוותים שלנו, המקדישים כל כך הרבה אהבה בעבודתם על חופשות שייט-נהרות בלתי נשכחות, המותאמות אישית לאורחים שלנו".

הפרסים המוענקים זו השנה ה-12 מונים את קווי השייט, הספינות והנמלים הטובים ביותר כפי שנבחרו ע"י צוות העורכים הבינלאומי של Cruise Critic. קולין מקדניאל, העורכת הראשית של Cruise Critic, מסבירה: "הפרסים של השנה מראים בבירור שאכן ישנן הפלגות לכל סוגי הנופשים. החל מספינות חדשניות עם תכונות פורצות דרך, וכלה בהצעות יוצאות מן הכלל לחובבי אוכל, משפחות ועוד – ישנן אופציות נפלאות מכל סוג. בין אם אתם מטיילים מנוסים ובין אם מדובר בפעם ראשונה שלכם, אלו הם טיולי שייט הנהרות שכדאי להפליג בהם כדי לזכות בחוויה בלתי נשכחת".

סוויטת פרימה באניית AmaMagna המהפכנית . צילום יח"צ

פרסי בחירת העורכים של Cruise Critic ל-AmaWaterways מגיעים בהמשך לכמה ציוני הוקרה נוספים משנת 2019, שהוענקו לחברה, בהם הוקרה ל- AmaMagna בקטגוריית "המקומות הטובים בעולם" של השבועון "טיים", המייסדים-השותפים רודי שריינר וקארסט נבחרו לתואר "חלוצי המסעות" של אתר הנסיעות AFAR Media, מסלולי Overall River Cruising זכו ל'אות הזהב של מגלן' מאת שבועון המסעות היוקרתי Travel Weekly, החברה האמריקנית ליועצי הנסיעות (ASTA) זיכתה אותם בתואר "ספּק השנה", ציון "הטובים בשירות לקוחות" מאת מועדון האיגוד האמריקני למכוניות (AAA), פרטנר השנה לשייט נהרות מאת מועדון האיגוד הקנדי למכוניות (CAA), ועוד.

"החברה עטורת הפרסים זכתה למוניטין של מובילת שינוי בענף שייט הנהרות, בזכות העיצוב החדשני של ספינותיה,  תכנון סיורי חוף מעשירים ובלתי-נשכחים, מטבח זוכה פרסים ויין מקומי משובח ומשירות אורחים קשוב ומותאם אישית. חברת שייט הנהרות AmaWaterways הייתה הראשונה ששילבה בהפלגות גם טיולים רגליים פעילים וסיורי אופניים, ולאחרונה יצאה עם תכנית בריאות מקיפה על סיפון האוניות שלה", מספר אייל כהן, מנהל Cruise No.1 מחלקת השייט של אופיר טורס. למזמינים חופשת שייט נהרות עד סוף חודש דצמבר מוצעת הנחה של עד 25% ממחיר השייט (לא כולל מיסים) בהפלגות וקטגוריות נבחרות ב- AmaWaterways.

Exit mobile version