Site icon IAS

חברת סנורמה תשתתף בתערוכת התיירות IMTM

חברת סנורמה שירותי תיירות, נציגת המכירות הבלעדית בישראל של תאגיד השייט רויאל קריביאן תציג את מיטב החידושים האחרונים בעולם השייט על אוניות הפאר של התאגיד, לקראת עונת ההפלגות של שנת 2018-19

חברת השייט הגדולה בעולם Royal Caribbean®, תציג השנה חידושים פורצי דרך בתחום הפלגות הנופש, שטרם נראו בים.  זאת, במסגרת IMTM – תערוכת התיירות הבינלאומית המתקיימת זו השנה ה-24, בביתן 2 במרכז הירידים תל אביב, בין התאריכים 6-7 לפברואר 2017.

החידושים שיוצגו בתערוכה יחשפו את החוויות השייט באנייה וכן את התחושות תוך כדי ההפלגה, ואף את החוויות ביעדים בהם עוגנות האוניות – והכל דרך חדשנות טכנולוגית, אטרקציות ייחודיות ומחויבות ליצור אצל כל אורח את אפקט ה-WOW כך שכל יום בחופשה יהיה מרגש ומפתיע.

בן החידושים הבלעדיים :

השקת ה- Symphony of the Seas sm  האנייה הרביעית, הגדולה והמהפכנית ביותר בעולם מסדרת אואזיס. (מתוכננת לצאת לים התיכון באפריל 2018).

משקלה 230 אלף טון, על סיפונה יתארחו 5494 נוסעים בתפוסה זוגית ולרשותם יעמדו 2175 אנשי צוות ועוד:

צ'ק אין מהיר באמצעות אפליקציה חדשנית.

סוויטה מפוארת בשם ULTIMATE FAMILY SUITE שתתפרש על פני שתי קומות, כאשר בין שתי הקומות תהיה מגלשה. בנוסף, בסוויטה יהיו: קיר לגו, שולחן הוקי אויר, אולם קולנוע פרטי להקרנת סרטי תלת מימד, קונסולת משחקי טלוויזיה, מרפסת ענקית ובה ג'קוזי פרטי ושולחן ביליארד. הסוויטה תוכל לאכלס עד 8 אורחים.

בר חדש בשם PLAYMAKERS בו ישודרו משחקי ספורט מכל העולם.

חנות גלידות וממתקים: SUGAR BEACH  .

משחק LASER TAG  – משחק יריות עם רובי לייזר.

מופעים חדשים :  FLIGHT THE ONLY WAY IS UP בתיאטרון הראשי באונייה,  HIRO מופע חדשני ומלא אקרובטיקה ומחזמר HAIRSPRAY.

חדר בריחה בו המשתתפים צריכים להימלט מתוך צוללת.

לינק לצפייה בחידושים:

https://www.royalcaribbeanblog.com/2017/10/11/royal-caribbean-reveals-new-activities-restaurants-and-entertainment-coming-symphony-of

Celebrity Edge אנייה יוקרתית, מעוצבת בעיצוב הנועז והחדשני של אייקון העיצוב הבינלאומי נייט ברקוס, אשר מונה ל"שגריר העיצוב" של סדרת האניות החדשה,  Edge Classיחד עם המעצבים הטובים בעולם על מנת להביא לעולם השייט את האנייה הנועזת והחדשנית של היוקרה המודרנית.

על האנייה החדשה :

סוויטות מפנקות בנות 2 קומות עם חלונות מהרצפה ועד התקרה עם בריכה פרטית ונוף ימי אינסופי.

גן עם צמחייה חיה בסיפון העליון של האנייה , אשר ישמש אזור לרגיעה ומשחק בשעות היום, ובערב למופעי מוזיקה חיה, הקרנות סרטים ועוד.

Magic Carpet – פיתוח טכנולוגי ייחודי ל- Celebrity Edge: היכל דינמי הבנוי בצד האנייה, גודלו כמגרש טניס והוא משנה את מיקומו ואופיו לאורך היממה ומתקבע ב-4 סיפונים שונים ומציע לאורחי האנייה פונקציות שונות.

לינק לצפייה ושימוש תמורת קרדיט: סלבריטי קרוזס:

https://www.youtube.com/watch?v=s0KNYEDzXOs

אורי שנבל, מנכ"ל חברת סנורמה שירותי תיירות, נציגת המכירות הבלעדית בישראל של תאגיד השייט היוקרתי Royal Caribbean®, מסביר כי : " תחום השייט מתפתח בעולם ובעיקר בישראל, הנמצאת במקום הרביעי בכמות המפליגים ביחס לגודל האוכלוסייה". "חופשת שייט הפכה בעשור האחרון לאופציה תיירותית מועדפת על כל מגוון הלקוחות והביקוש גדל בכ-62%. הגיל הממוצע של נוסעי הקרוזים ירד באופן משמעותי בעקבות חופשות משפחתיות שהופכות לשכיחות במיוחד ואנו רואים טווח גילאים של 30-60." עם החידושים פורצי הדרך על האניות ושדרוג גודלה של האנייה, אנו צופים גידול נוסף בנוסעים הישראליים וברמת הביקוש."

Exit mobile version