Site icon IAS

חברת הקרוזים MSC השיקה את ה-SEAVIEW

SeaVeiw, אוניית הדגל החדשה של MSC. צילום יח"צ

SeaVeiw, אוניית הדגל החדשה של MSC. צילום יח"צ

חברת הקרוזים MSC השיקה בסוף השבוע את אוניית הפאר החדשה בצי שלה – SEAVIEW, בהשקעה של כמיליארד דולר. האוניה הושקה בטקס חגיגי בנמל הבית של החברה בגנואה. בניית אניית קרוז כמו MSC SEAVIEW  אורכת בממוצע כשלוש שנים.

במעמד טקס ההשקה של ה-SEAVIEW, גזרה השחקנית האיטלקייה סופיה לורן את הסרט. השחקנית, הנחשבת ל"קמע" של החברה, אובטחה ע"י מאבטחים ישראלים, המהווים חלק ממערך האבטחה של אוניית הפאר המורכב רובו מאנשי אבטחה ישראליים.

לחברה קהל לקוחות גדול בקרב הקהל הישראלי ולאור גידול משמעותי בביקוש, מציעה חברת הספנות האיטלקית MSC  מדריך סיורים יומי ומדריכה במועדון הילדים – דוברי עברית. בנוסף מערך האבטחה באניית של החברה ברובו מורכב מאנשי אבטחה ישראליים.

מסלול האניה אשר תציע שייט בין מדינות הים התיכון תעבור ביעדים גנואה, נאפולי, מסינה, מלטה, ברצלונה, מרסיי, גנואה .

השחקנית האיטלקיה סופיה לורן גוזרת את הסרט של האנייה החדש של MSC בגנואה. צילום יח"צ

טלי נוי, מנכ"ל חברת השיט MSC  ישראל ציינה בהשקת האנייה כי: "בעקבות הגידול הגלובלי בביקוש לקרוזים בשנים האחרונות, ממהרות חברות השיט להזמין אניות חדישות המציעות פאר לצד מגוון גדול יותר של יעדים בעולם".

לדבריה, בעשור האחרון חל גידול של למעלה מ-800% בחופשות קרוז. "רק השנה אנו עדים לכ-2 מיליון נוסעים. ענף הקרוזים סוחף אחריו את תעשיית התיירות העולמית וגורם לכניסת שחקנים חדשים בעולם וכמובן בישראל".

ההגעה לגנואה מישראל מאוד נוחה. לחברת התעופה ישראייר טיסות ישירות לגנואה עם יציאות בכל יום שבת במחיר החל מ-289 דולר לאדם.

חובבי האקסטרים וספורט פעלולי, ייהנו לראשונה מפארק ג'ונגל ייחודי אינטראקטיבי הראשון מסוגו והחדשני מבחינה טכנולוגית, הכולל מגלשת אקסטרים ספיד ייחודית, בה ניתן לגלוש עם גלשן, מפלי מים, חמש בריכות וכן מגלשות ענק פנימיות וחיצוניות. בנוסף, מוצעת פעילות לילדים ונוער בפארק עצמו, סימולטורים של מכוניות המעניקות חוויה של נסיעה בפורמולה 1, סימולטורים של מטוסים, מסלולי באולינג ועוד. מסביב לאנייה טיילת הכוללת רצפת זכוכית שקופה, דרכה ניתן להשקיף לעומקו של הים.

האנייה מתאימה לטיולי קרוז למשפחות מחיר ל-7 לילות על בסיס פנסיון מלא החל מ- 3,000 דולר למשפחה הכוללת זוג + 2.

Exit mobile version