Site icon IAS

הפלגות יוקרה מניו יורק

חברת אוניות השייט Oceania Cruises (אושיאניה קרוזס) הודיעה כי במהלך שנת 2017

תפעיל למעלה מ-20 הפלגות מנמל ניו יורק באונייה היוקרתית Insignia. ההפלגות ממזח אוניות הקרוז ברחוב 48 במנהטן, יהיו ליעדים מסקרנים בניו אינגלנד, קנדה, ברמודה, גרינלנד ואיסלנד.

"אנית הקרוז Insignia מציעה בגאווה חוויה קולינרית, שמתחרה במסעדות הטובות ביותר בעיר כמו גם מגוון עצום של פעילויות תרבותיות ויעדים מרתקים. השילוב של האלגנטיות והתחכום של האנייה עם הספא הממותג "קניון ראנצ'" היוקרתי והמוכר, גורם ל"אינסיניה" להיות השידוך המושלם לעיר ניו יורק וניו יורק הינה השידוך המעולה עבורה,", הצהיר בוב בינדר, נשיא ומנכ"ל אושיאניה קרוזס.

כחלוצת הקרוזים הייעודיים, הפלגות אינסיניה מניו יורק, שיחלו ביולי 2017, יכללו מגוון יוצא דופן של עגינות לילה, ביעדים כגון: ניו יורק, צ'רלסטון בדרום קרולינה, רייקיאוויק באיסלנד, סט. ג'ורג' בברמודה ועוד.

"כל אחד ממסלולי ההפלגה תוכנן כדי להציע הזדמנויות נדירות בתחום הקולינרי, ההיסטורי והתרבותי, שהינן חותמת האיכות של חברת אושיאניה. זו אף תהיה הזדמנות יוצאת דופן למפליגים הישראליים לשלב ביקור בעיר האהובה ניו יורק, אשר אגב מהווה יעד מספר אחד בקרב לקוחות 'אופיר טורס' עם חופשת שייט יוקרתית. כבר היום נרשמו נוסעים רבים שמתכננים לשלב את נסיעת העסקים שלהם עם חופשת שייט עם בן/בת הזוג.", מסר בועז וקסמן, יו"ר ובעלים חברת התיירות 'אופיר טורס', נציגת חברת השייט בישראל .

לפרטים נוספים והזמנות, מחלקת Cruise No. 1 מבית 'אופיר טורס':

טל': 03-5269765

אתר אינטרנט

 

Exit mobile version