Site icon IAS

אתר ייעודי לשייט בוטיק

הצמיחה ההולכת וגדלה בענף חופשות השיט, כפי שהיא משתקפת בגידול שנתי של עשרות אחוזים במכירות בישראל, מניעה לפעולה את יזמי התיירות והחופשות. אחת היוזמות החדשות הולידה את אתר תיירות שייט הבוטיק, HopaYacht.com שהינו בגדר בשורה לחובבי הטיולים המיוחדים. הפלטפורמה מאפשרת לאתר אפשרויות רבות ברחבי העולם לחופשת שייט בוטיק, החל מהזמנת כלי שיט שלם (המתאים לקבוצות או משפחות) ועד רמת הקבינה (חדר) לזוג או לשלושה ממגוון, לפי הצורך.

האתר HopaYacht.com חולש על עשרות אלפי הפלגות בוטיק ברחבי הגלובוס, ובאמצעותו כאמור, ניתן לשכור כלי שיט או קבינה (חדר בודד) בגדלים שונים, עם צוותי ים מובילים הכוללים סקיפרים קפטנים מקצועיים, שפים, אטרקציות שונות ומגוונות וכל זה בקשת רחבה של מחירים בהתאמה אישית.

טל צוקרט, מנהל מערך ענף השיט של "שרי טורס", נציג אתרHopaYacht.com  בישראל; "כלי השיט מהווה מלון צף לכל דבר. החוויה בנופש בוטיק שונה מאוד מנופש בהפלגה באנייה גדולה. המסלול, לוחות הזמנים והפעילויות גמישים הרבה יותר, כמו כן, שניתן לשלב פעילויות אתגריות לבחירה תוך כדי ההתקדמות ליעד הבא. עוד מוסיף צוקרט, "בזכות אלגוריתמים מורכבים, ניסיון רב במאגרי מידע מקוונים ואנשים מומחים בתחום התיירות ובתחום הימי בפרט, אתרHopaYacht.com  מאפשר לנתח את מאגר כלי השייט בעולם ולהציע למשתמש חוויה מדויקת ומותאמת לצרכיו כמו גם, לפתוח בפניו אפשרויות שלא יכול היה להגיע אליהם עד כה, בשום דרך אחרת".

לדברי, צליל פורקוש, מנהלת השיווק והמכירות של "שרי טורס", חלוצת חופשות שיט הגולטים בישראל: "בדומה לאתרים AIRBNB ו-UBER גם HopaYacht.com מאמץ את הטרנד של שיתופיות ברשת. האתר מאפשר שירות חדש וייחודי, הכולל שיתוף של אנשים שונים באותה ההפלגה ממקומות שונים בעולם. האתר עם מאגר מידע גדול, פיקוח על המוצרים המשווקים דרכו ואפשרויות ביטול הזמנה, מאפשר לאנשים פרטיים להציע הפלגות בתנאי שיעמדו בסטנדרטים אותם הוא דורש, כל זה במטרה להגדיל את ההיצע ולהקטין את העלויות לצרכן".

"בעבר היינו מציעים חופשות נופש ללקוחותינו במבחר מוגבל ולספינות שלמות בלבד. היום המאגר הוא עצום וחולש על כל מקום בעולם. בהתאם להסכם שלנו עם hopayacht.com  אנחנו מאפשרים למאגר להיות פתוח הן לציבור הרחב והן לסוכני הנסיעות. הלקוח יוכל ליהנות מהאפשרות לשכור את הספינה או הקבינה דרך סוכן הנסיעות שהוא רגיל לעבוד אתו, או לחפש ישר באתר ולהזמין ישירות מהמאגר את האפשרות שמתאימה לו, בדיוק כמו שהוא מזמין היום כרטיס טיסה".

לאחרונה גם רשת "פלאנטו" על 86  משרדי הנסיעות החברים בה חתמה על הסכם לשימוש באתר, וחברות נוספות, מהמובילות בארץ, מנהלות מו"מ בנושא”. 

Exit mobile version